اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تایباد:

عظمت دوران دفاع مقدس تهدیدات مستکبران دنیا را بی‌ثمر کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار تایباد گفت: عظمت دوران دفاع مقدس تهدیدات مستکبران دنیا را بی‌ثمر کرد.

عظمت دوران دفاع مقدس تهدیدات مستکبران دنیا را بی‌ثمر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، محمدعارف عارفی صبح امروز و در جمع رزمندگان دوران دفاع مقدس با اشاره به دوران دفاع مقدس اظهار داشت: پرتوی عظمت دوران دفاع مقدس تهدیدات مستکبران دنیا را بی‌ثمر کرده است.

فرماندار تایباد جبهه را عرصه بزرگ انسان‌سازی و مکتب معرفت خواند و افزود: دوران مهم انسان‌سازی در کشور ما در طول هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاد و موج  فراگیر و با عظمت ایمان، ایثار و شهادت عرصه جبهه‌ها را به مکتب معرفت تبدیل کرد و هزاران شهید سرفرازی که از این دانشگاه بزرگ مدرک رشادت و شهادت دریافت کردند گواه این عظمت و تبلور باور اسلامی هستند.

وی افزود: تداوم راه سرخ علوی و حسینی و پیروی از نهضت پرافتخار امام خمینی(ره) از مهم‌ترین ارکان حضور رزمندگان در جبهه‌ها بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان مرزی تایباد افزود: امروز در گلزار شهدای شهر تایباد و دورترین روستاهای مرزی شهرستان در منتهی الیه شرق کشور مضجع پاک شهدای بزرگوار تسنن و تشیعی وجود دارد که در لبیک به ندای امام خویش و دفاع از دین، ناموس و کیان وطن جان باخته و درس ولایتمداری را به جهانیان عرضه کردند.

فرماندار تایباد همچنین گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حقیقت پاسداشت آرمان‌های انسان‌های والا مقامی است که با پشت سر نهادن مطامع دنیوی سرافرازانه در راه معشوق حقیقی گام نهاده و با آفریدگار جهان معامله کردند.

وی افزود: عظمت راه شهیدان امروز بهتر از هر زمانی حس می‌شود و در شرایطی که مستکبران دنیا برای ملت‌های مختلف شاخ و شانه می‌کشند و در امور داخلی کشورها دخالت می‌کنند حتی ذره‌ای نتوانسته‌اند در روحیه ملت شهیدپرور ایران خلل وارد کنند و این از برکات نظام اسلامی و پیروی از ولایت فقیه است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول