اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره ستاد دیه خراسان‌رضوی:

پنجمین طرح یا ضامن‌آهو در دهه کرامت با آزادی زندانیان خراسان‌رضوی برگزار شد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره ستاد دیه خراسان‌رضوی گفت: پنجمین طرح یا ضامن‌آهو در دهه کرامت با آزادی 88 زندانی جرائم غیر عمد در خراسان‌رضوی برگزار شد.

پنجمین طرح یا ضامن‌آهو در دهه کرامت با آزادی زندانیان خراسان‌رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا خاکشور پیش از ظهر امروز و در مراسم آزادی 88 زندانی جرائم غیر عمد در زندان مرکزی مشهد اظهار کرد: این افتخار چند سالی است که در طرح پنح ساله (یا ضامن‌آهو) نصیب من و خادمین حرم حضرت رضا(ع) شده است و هر ساله در دهه مبارک کرامت به لطف و عنایت خدا و هماهنگی با ستاد دیه قوه قضائیه خراسان‌رضوی ما به سراغ کسانی می‌رویم که در صورت جرائم غیر عمد و به سبب وضعیت مالی ضعیف در زندان به سر می‌برد و ما نیز به پرونده‌های آنان با همکاری خیرین می‌پردازیم.

وی افزود: افرادی در بند وجود دارند که با توجه به شرایط مالی ضعیف و تنگدستی قادر به پرداختن دیه غیر عمد فرد از خانواده‌شان نیستند و پرداختن به این امر اجر و پاداش اخروی را به دنبال خواهد داشت.

عضو هیئت مدیره ستاد دیه استان خراسان‌رضوی گفت: ما امسال توانستیم در استان خراسان رضوی 88 زندانی را با هماهنگی ستاد دیه و رضایت گرفتن از خانواده‌های شاکی بتوانیم از بند رها ساخته و این افراد به آغوش گرم خانواده‌ باز گردانیم.

عضو هیت مدیره ستاد دیه گفت: از آغاز فعالیت این ستاد توانسته‌ایم در طرح‌های یا ضامن آهو برای 200 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد تخفیف بگیریم و در نهایت زمینه‌ساز آزادی آنان با رضایت گرفتن از شاکیان و اولیای دم باشیم.

خاکشور ابراز کرد: حدود 300 نفر از برادران و خواهران خادمین حرم حضرت رضا(ع) در دهه کرامت برای رسیدگی به مشکلات این زندانیان با هماهنگی ستاد دیه و قوه قضائیه برای پرداختن به مشکلات افرادی که در بند هستند بسیج شده‌اند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول