اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل بیمه مرکزی ایران:

13 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد قزوین آزاد شدند

خبرگزاری فارس: رئیس کل بیمه مرکزی ایران گفت: با پرداخت 10 میلیارد ریال 13 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد قزوینی آزاد شدند.

13 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد قزوین آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، سیدمحمد کریمی اظهار کرد: در چند سال گذشته به همت صندوق تأمین خسارت بدنی بیمه، دستگاه قضایی و پلیس، یک‌هزار و 51 نفر از این مددجویان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

وی افزود: هم‌اکنون زمینه آزادی بیش از 40 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در قزوین فراهم شده و 13 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با پرداخت 10 میلیارد ریال از زندان آزاد خواهند شد.

رئیس کل بیمه مرکزی ایران خاطر نشان کرد: این بیمه در تلاش است تا بیمه‌نامه‌ها، راحت‌تر در اختیار افراد قرار گرفته و شرکت‌های بیمه‌ای نیز با پرداخت به موقع خسارت، گام مهم و مؤثری را برای بهبود در این صنعت بردارند.

کریمی بیان کرد: تمام تلاش صنعت بیمه بر آن است تا زندانیان مربوط به تصادفات کاهش و در آینده هیچ یک از زندان‌های کشور زندانیانی با جرایم غیرعمد از جمله تصادفات نداشته باشیم.

این مسئول اضافه کرد: همچنین با تلاش بیمه تمامی پرونده‌های مربوط به شخص ثالث رسیدگی شده است.

مدیر مالی صندوق تأمین خسارت بدنی بیمه مرکزی ایران عنوان کرد: وسایل نقلیه فاقد بیمه خطرآفرین بوده و موجب فراهم آوردن مشکلات متعددی برای خانواده‌ها می‌شوند.

وی افزود: به منظور فرهنگ‌سازی و تشویق افراد برای بیمه شدن، دیه یک کودک که در سال 86 با یک موتورسوار تصادف کرده بود به مبلغ پنج میلیارد و 111 میلیون ریال توسط این بیمه پرداخت شد.

بهروز قزل‌باش با اشاره به اینکه حدود 80 درصد موتورسواران کشور فاقد بیمه هستند خاطرنشان کرد: این بیمه جرایم رانندگی آنان را بخشیده و حق بیمه پرداختی آنان را به شکل اقساطی ارایه می‌دهد تا این افراد بتوانند به راحتی موتورسیکلت خود را بیمه کنند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول