اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان خبر داد

افزایش پرواز در مسیرهای تهران و مشهد از فرودگاه آبادان

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان از افزایش پرواز در مسیرهای تهران و مشهد از این فرودگاه خبر داد.

افزایش پرواز در مسیرهای تهران و مشهد از فرودگاه آبادان

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در حال رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی زاگرس برای برقراری پرواز در مسیر‌های تهران و مشهد هستیم.

وی ضمن اشاره به افزایش شش پرواز در مسیر تهران ـ آبادان ـ تهران در خردادماه سال جاری با همکاری شرکت هواپیمایی زاگرس افزود: در دیدار با رئیس هیئت مدیره شرکت هواپیمایی زاگرس، مذاکراتی در خصوص برقراری پرواز در مسیرهای داخلی انجام شده است.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در فرودگاه آبادان بیش از 182 پرواز و 19 هزار و 113 مسافر به صورت ماهانه در مسیر تهران، اصفهان، مشهد، شیراز و خارک با همکاری شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، ایران ایرتور، زاگرس ایر و آسمان تردد دارند.

وی همچنین تصریح کرد: در حال حاضر شرکت هواپیمایی زاگرس با سه پرواز هفتگی در مسیر تهران ـ آبادان ـ تهران در فرودگاه آبادان فعال است.

رضایی همچنین با اشاره به گفته رئیس هیئت مدیره شرکت هواپیمایی زاگرس خاطرنشان کرد: افزایش پرواز در مسیر آبادان بررسی و در روزهای آتی با برنامه‌ریزی لازم برای برقراری پرواز انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول