اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه صنایع و معادن ایران خبر داد

تغییر احتمالی ساختار دانشگاه صنایع و معادن ایران

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه صنایع و معادن ایران گفت: ممکن است در ساختار دانشگاه صنایع و معادن ایران تغییراتی ایجاد شود.

تغییر احتمالی ساختار دانشگاه صنایع و معادن ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیامک نوری بعدازظهر امروز در نشستی به مناسبت آغاز شروع تحصیلی دوره جدید دکترای مدیریت کسب و کار دانشگاه صنایع و معادن ایران در باشگاه فرهنگیان ساری اظهار داشت: دانشگاه صنایع و معادن ایران در دو دهه سابقه فعالیت در حوزه صنعت فصل مشترکی بین دانشگاه صنعت ایجاد کرد.

این مسئول با اعلام اینکه ممکن است این دانشگاه طی دو دهه فعالیت با چالش‌هایی در کشور مواجه شود، خاطرنشان کرد: فعالیت این دانشگاه طی دو دهه با فراز و نشیب‌هایی همراه بود.

رئیس دانشگاه صنایع و معادن ایران با اشاره به تغییر ساختاری دانشگاه صنایع و معادن ایران گفت: فعالیت دانشگاه صنایع و معادن ایران تحت نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ممکن است انجام شود.

وی بیان داشت: هر تغییر از نظر سازمانی در این دانشگاه ایجاد شود رسالت و اهداف این دانشگاه در کشور تغییر نمی‌کند.

این مسئول در ادامه با اشاره به فعالیت‌های این دانشگاه در حوزه صنعت تصریح کرد: فعالیت این دانشگاه در واحدهای صنعتی از پنج سال پیش آغاز شد و مطالعات آموزشی و میدانی مناسبی در حوزه صنعت انجام شد.

نوری تمرکز اصلی دانشگاه صنایع و معادن ایران را تمرکز در حوزه آموزش اعلام کرد و یادآور شد: بازنگری برنامه استراتژیک این حوزه در دیگر دانشگاه‌های کشور نیز اثرگذار است.

وی در ادامه با اعلام اینکه هم‌اکنون در حوزه تحقیقات به لحاظ وجود منابع متعدد و مناسب دانش‌پژوهان دچار چالش و مشکل نمی‌شوند، اضافه کرد: دغدغه کمبود منابع پژوهشی در کشور وجود ندارد و در حال حاضر پژوهشگران در انتخاب مناسب‌ترین منبع ممکن است دچار مشکل شوند.

رئیس دانشگاه صنایع و معادن ایران در پایان از موافقت این دانشگاه برای جذب دانشجو در دانشگاه صنایع و معادن ایران با حضور 15 دانشجو در ابتدای راه موافقت کرد.

این مسئول در پایان متذکر شد: با توجه به اینکه ممکن است این دانشگاه در جذب دانشجو با محدودیت‌هایی مواجه باشد و برای شروع دوره تحصیلی با 12 دانشجو نیز موافقت می‌شود.

به گزارش فارس در این جلسه دانشجویان این واحد دانشگاهی دغدغه‌ها و چالش‌های مربوط به این دانشگاه را با ریاست دانشگاه مطرح کردند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول