اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

کمیته امداد اردبیل 8 هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت را زیر پوشش دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل گفت: در حال حاضر کمیته امداد استان اردبیل 8 هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت و کم‌توان مالی را زیر پوشش خدمات خود قرار داده است.

کمیته امداد اردبیل 8 هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت را زیر پوشش دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل بهروز زلالی عصر امروز در مراسم جشن عاطفه‌ها در مدرسه شهید سقایی اردبیل اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها امسال در آستانه میلاد امام هشتم، امام رئوف و مهربان امت اسلامی برگزار می‌شود که هدف آن دستگیری از نیازمندان و دانش‌آموزان بی‌بضاعتی است که توان تأمین مایحتاج مدارس به ویژه کیف، کفش، البسه و لوازم‌التحریر خود را ندارند.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان امروز در ماه مهر و مهربانی در کمک به همنوعان خود به صحنه آمدند و با تأسی به ائمه اطهار (ع) و امام هشتم (ع) سعی می‌کنند از دوستان و همکلاسی‌های دانش‌آموز خود دستگیری کنند.

زلالی با اعلام اینکه برگزاری این جشن سبب اتحاد و همدلی در جامعه می‌شود، خاطرنشان کرد: ما باید دست همدیگر را بگیریم تا سبب جاری و ساری شدن وحدت و همدلی و صمیمیت را فراهم آوریم.

این مسئول با اعلام اینکه در سال گذشته در قالب سه فعالیت جشن عاطفه‌ها، توزیع قلک برای دانش‌آموزان و همچنین احسان و نیکوکاری بالغ بر 165 میلیون تومان کمک‌های دانش‌آموزی جمع‌آوری شده است، بیان کرد: این کمک‌ها به سرعت در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته و امسال نیز سعی می‌شود با همراهی مدیران مدارس این امر به سرعت انجام شود.

وی شعار دانش‌آموز باوری و یاوری در فرهنگ رضوی را شعار جشن عاطفه‌های امسال توصیف کرد و ادامه داد: ما در سایه برگزاری چنین جشن‌های عمومی و فراگیر است که می‌توانیم فاصله طبقاتی به ویژه فقرا و اغنیا را از بین ببریم.

به گزارش فارس، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه در 800 مدرسه سراسر کشور زنگ عاطفه‌ها و جشن مربوط به این آیین برگزار می‌شود، یادآور شد: ما به مدت سه روز در استان این جشن را برپا می‌کنیم که امروز در مدارس، فردا در سطح شهرهای مختلف و پس فردا نیز در آیین‌های نماز جمعه بیش از 250 پایگاه ثابت و سیار ما آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

زلالی در ادامه اضافه کرد: ما هم اکنون یک هزار و 800 دانشجو را نیز تحت پوشش حمایت‌های خود قرار دادیم که امیدواریم به نسبت پارسال که 300 میلیون تومان در جشن عاطفه‌ها کمک جمع‌آوری شد، بتوانیم امسال نیز با به اوج رساندن وحدت، عطوفت و همدلی مردم مهربان این کمک‌ها را مناسب و مطلوب جمع‌آوری و در اختیار نیازمندان قرار دهیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول