اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

باید از گنج جنگ برای رفع گرفتاری‌های جامعه استفاده شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: باید از گنج جنگ برای رفع گرفتاری‌ها و حرکت در مسیر شهادت استفاده شود.

باید از گنج جنگ برای رفع گرفتاری‌های جامعه استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در همایش علمی – پژوهشی منزلت خانواده و سبک زندگی در فرهنگ رضوی اظهار کرد: پس از گذشت 28 سال از دوران دفاع مقدس، هنوز این گنج ماندگار و بی‌انتها رمز گشایی نشده است.

وی با بیان اینکه فیلم‌های تصنعی، بی‌ربط و بدون ابعاد ارزشی در حال حاضر در خصوص دوران دفاع مقدس تولید می‌شود، افزود: هنوز با وجود فعالیت‌های انجام شده گوشه‌ای از این دوران به نسل آینده منتقل نشده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه همه آینده نظام در دوران دفاع مقدس رقم خورده است، افزود: استقلال و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مدیون دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس اسلام ناب محمدی به جامعه جهانی معرفی شد، خاطرنشان کرد: خودباوری و نیاز به پیشرفت در جامعه در دوران دفاع مقدس حاصل شد.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه باورهای دینی، ولایتمداری و بیداری دنیا در برابر استکبار جهانی در دوران دفاع مقدس رقم خورد، یادآور شد: مقابله با اهداف توسعه طلبانه استکبار نیز در دوران دفاع مقدس محقق شد.

وی با بیان اینکه سقوط ابرقدرت‌ها و طاغوت‌های زمان از دوران دفاع مقدس آغاز شد، افزود: تب و تاب دنیا برای مقابله با اهداف صهیونیستی و آمریکایی نیز در دوران دفاع مقدس آغاز شد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه هویت، ماهیت، عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی از دوران دفاع مقدس تاثیر گرفته است، خاطرنشان کرد:‌ تاثیر گذاری انقلاب اسلامی در نظام بین‌الملل مدیون هشت سال دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه هنوز از گنجینه معنوی دوران دفاع مقدس به نحو مطلوبی استفاده نشده است، یادآور شد: برای نگه‌داشت فضای معنوی جامعه باید به دوران دفاع مقدس رجوع شود.

رئوفی‌نژاد بر ضرورت استفاده از گنج جنگ تاکید کرد و گفت: برای رفع گرفتاری‌ها، ایثار و فداکاری، اطاعت از ولی‌فقیه و حرکت در مسیر شهادت، باید از این گنج عظیم استفاده شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول