اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

هیئت گسترش مبادلات ورزشی کردستان به شمال عراق اعزام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان از اعزام هیئت گسترش مبادلات ورزشی استان کردستان به اقلیم کردستان عراق طی 10 روز آینده خبر داد.

هیئت گسترش مبادلات ورزشی کردستان به شمال عراق اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهران تیشه‌گران بعدازظهر امروز در مجمع انتخابات رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: ایران اسلامی یکی از کشورهای پیشرو در حوزه ورزش و تربیت بدنی بوده و همواره مسئولان نظام مقدس اسلامی بر گسترش این حوزه تأکید داشته و دارند.

وی افزود: با توجه به درخواست‌های طرف عراقی و به منظور گسترش مبادلات فرهنگی و ورزشی با اقلیم کردستان عراق طی 10 روز آینده هیئتی از استان کردستان برای امضای تفاهم‌نامه‌های متعددی در تمامی رشته‌های ورزشی عازم شهرها اربیل و سلیمانیه می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان تصریح کرد: کمیته مراودات ورزشی بین استان کردستان و اقلیم کردستان عراق تشکیل شده و امید است با توجه به فعالیت‌های گسترده هیئت ورزش‌های همگانی در استان شاهد نقش مؤثر این هیئت در کمیته مراودات باشیم.

تیشه‌گران از هیئت ورزش‌های همگانی به عنوان یکی از هیئت‌های پایه و تأثیرگذار نام برد که با گسترش فعالیت‌های این هیئت می‌توان علاوه بر گسترش فرهنگ سلامت و تربیت بدنی بسیاری از شاخص‌های اجتماعی را نیز بالا برد.

وی افزود: دربرگیری بیش از 24 انجمن ورزشی در این هیئت و حضور اقشار و سنین مختلف در انجمن‌های مختلف ورزشی زیر نظر این هیئت ظرفیت ویژه‌ای را به وجود آورده است که باید با تمام توان برای تعالی حوزه ورزش همگانی مورد استفاده قرار گیرد.

تیشه‌گران با ابراز رضایت از برگزاری انتخابات این هیئت و مشخص شدن رئیس جدید این هیئت اظهار داشت: بدون شک هماهنگی و همدلی اعضای هیئت رئیسه هیئت و هیئت‌های شهرستانی رمز موفقیت خواهد بود و امید است شاهد گسترش روزافزون فعالیت‌ها در حوزه ورزش همگانی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مبحث ورزش همگانی بسیار با اهمیت‌تر از ورزش قهرمانی بوده و با تعالی این حوزه می‌توان زمینه‌ساز تعالی ورزش قهرمانی و دیگر حوزه‌ها نیز بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان تأکید کرد: همه هیئت‌های ورزشی استان کردستان موظفند هر سه ماه یکبار گزارشی از وضعیت فنی و مالی هیئت خویش را به اداره کل ورزش و جوانان ارائه داده چراکه عملکرد هیئت‌های ورزشی و تلاش‌های آنان بر اساس این گزارش‌ها با جدیت رصد خواهد شد.

در ادامه این نشست نیز تعدادی از ورزشکاران، مربیان و مسئولان هیئت‌های شهرستانی خواستار تلاش‌ها و حمایت‌های هر چه بیشتر مسئولان استانی و به ویژه فدراسیون ورزش‌های همگانی برای ارتقای این رشته ورزشی در کردستان شدند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول