اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت عمران استاندار اصفهان:

ورزش همگانی گزینه‌ای مغفول مانده است

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت عمران استانداری اصفهان گفت: ورزش همگانی گزینه‌ای که در شهر اصفهان مغفول مانده است.

ورزش همگانی گزینه‌ای مغفول مانده است

مهدی جمالی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه شهرداری‌ها به عنوان مدیران برتر در هر شهر می‌توانند الگویی برای ایجاد و ترویج ورزش در کشور باشند، اظهار کرد: گسترش ورزش در شهرها باید با یک تئوری منظم و دقیق پیش رود و یک برنامه‌ریزی مدون برای این کار از اصول‌های پیش‌بینی شده برای کار است، اما نکته ملموس در این قضیه حضور مدیران ارشد شهر در ورزش است که با استفاده از این روش می‌توانیم ایجاد انگیزه و روحیه ورزشی مضاعف بین مردم کنیم.

وی ادامه داد: شهرداری‌ها بازوی توانمند هر شهر محسوب می‌شوند و اگر بتوانند با بسترسازی برای ورزش هر شهر ورود پیدا کنند به طور قطع موفق خواهند بود.

سرپرست معاونت عمران استانداری اصفهان با اعلام اینکه شهرداران می‌توانند حامیان ورزش در هر شهر باشند، گفت: شهرداران و کارکنانشان اگر به طور مستقیم با ورزش درگیر شوند می‌توانند به میدان بیایند و مشکلات این بخش را برطرف کنند و به سمت ساخت و ساز سالن‌های ورزشی برای جبران کمبودها بروند.

وی افزود: همان‌طور که می‌دانید شهرداری‌ها همانند گذشته تنها فعالیت خود را به فعالیت‌های خدماتی ختم نمی‌کنند بلکه با ورود به فعالیت‌های اجتماعی اقدام به مهندسی فرهنگ اجتماعی در شهرها کرده‌اند و به همین منظور احساس می‌شود که اگر این افراد خود در ورزش ورود کنند، می‌توانند بسیار در ترویج و گسترش ورزش موثر باشند.

جمالی‌نژاد در بخش دیگر صحبت خود ورود شهرداری‌ها را به ورزش همگانی از ملزومات یک شهر دانست و در این ارتباط افزود: با توجه به اینکه باید به مقوله ورزش حرفه‌ای توجه بیشتر شود اما باید در نظر داشت که ورود به ورزش همگانی از ملزوماتی است که هر شهرداری باید در نظر داشته باشد، زیرا موضوع ورزش همگانی نکته‌ای است که در هر شهر مغفول مانده و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی در تکمیل صحبت‌های خود در این بخش گفت: باید سازمان‌هایی همچون همیاری شهرداری‌های استان اصفهان و شهرداری اصفهان برای شکوفاشدن ورزش همگانی بیش از پیش ورود داشته باشند.

*قولی برای زمان به سرانجام رسیدن ورزشگاه نقش جهان نمی‌دهم

سرپرست معاونت عمرانی استاندار اصفهان افزود: ورزشگاه نقش جهان هم اکنون در حال ساخت است اما نمی‌توانم قولی مبنی بر زمان ساخت آن بدهم و درصدد هستیم برای پیشبرد کار و تسریع در عملیات اجرایی آن جلسه‌ای با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی داشته باشیم تا مراتب کار را به صورت دقیق بررسی کنیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول