اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین:

پاسداری از میراث شهدا ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: اقتدار، امنیت، آبرو، عزت و سرافرازی کشور میراث شهداست که پاسداری آن از سوی تمام آحاد جامعه ضروری است.

پاسداری از میراث شهدا ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک طاهره‌بیگم سیدی عصر امروز در دیدار با دو خانواده شهید روستای قشلاق این شهرستان اظهار کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با سپر کردن سینه‌های ستبرشان اقتدار، آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان آوردند و برای دفاع از اسلام و ایران جانشان را فدا کردند.

وی افزود: حرکات، گام‌ها، رفتارها و وظایف مردم و مسئولان باید در راستای اهداف عالیه اسلام، امام راحل و شهدای عزیز باشد.

این مسئول ادامه داد: ارزش‌ها و دستاوردهای به ارث رسیده از خون شهدا باید حفظ شده و به نسل‌های آینده انتقال یابد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین خاطر نشان کرد: مردم باید با الگوپذیری از استقامت رزمندگان اسلام در برابر جنگ ناجوانمردانه هشت ساله با رژیم بعثی در مقابله با جنگ اقتصادی مقاومت کرده و با بالا بردن آستانه تحمل و استقامت به راحتی از این جنگ عبور کنند.

سیدی بیان کرد: اگر صبوری و تحمل خانواده‌های شهدا و ایثارگری شهدا، جانبازان و آزادگان نبود، نمی‌توانستیم در برابر دشمن هشت سال دفاع کنیم، چراکه اگر خانواده‌های معزز شهدا تحمل و صبر نمی‌کردند و با شهادت فرزندانشان اظهار پشیمانی می‌کردند، دیگر رزمندگان به جبهه نرفته و این همه حماسه نمی‌آفریدند که برای همیشه تاریخ ماندگار شوند.

وی اضافه کرد: مادران و همسران شهد به رزمندگان قدرت و نیرو دادند تا با استواری در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یابند و از این مرز و بوم و مردم دفاع کنند.

این مسئول تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای یادآوری ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، لذا همه باید قدردان خون شهدا باشند، چراکه هرچه داریم از شهدا و خانواده‌های معززشان داریم.

در این دیدار پروانه حسن‌خانی مادر شهیدان رمضانعلی و کرمعلی سپهری و جانباز محرمعلی سپهری گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تکلیف و مسئولیت نداشتیم ولی پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسئولیتی مهم بر گردن ما نهاده شد که آن هم حفظ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: شهدا با نثار جان خود کشور و مردم ایران را سرافراز کردند و سعادت را برای خود رقم زدند که امیدواریم در آخرت شفیعمان باشند.

این مادر شهید ادامه داد: ما امانتدار الهی بودیم که امیدواریم با تقدیم دو امانت الهی در راه اسلام و قرآن، خدا نیز از ما خشنود و راضی باشد.

در ادامه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین به همراه بخشدار بخش مرکزی، رئیس بنیاد شهید، مسئول امور بانوان فرمانداری و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س) آبیک از خانواده شهید اصغر اکبری‌زاده دیدار کردند که پدر شهید بر رفع مشکلات مردم و جوانان به ویژه مشکل اشتغال جوانان از سوی مسئولان تأکید کرد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول