اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین قرارگاه عملیاتی شمال شرق نیروی زمینی ارتش:

برافروختن شعله بیداری اسلامی از دستاوردهای ‌دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: جانشین قرارگاه عملیاتی شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش گفت: برافروختن شعله بیداری اسلامی از دستاوردهای گسترش پیام دفاع مقدس است.

برافروختن شعله بیداری اسلامی از دستاوردهای ‌دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، امیر سرتیپ علی گنابادی ظهر امروز و در جمع فرماندهان ارتش اظهار کرد: دیروز جنگ احزاب سخت‌افزاری بود و امروز جنگ‌نرم افزاری است و ما شاهد هستیم که چگونه رسانه‌های جهان علیه اسلام و کشور عزیزمان بسیج شده‌اند.

جانشین قرارگاه عملیاتی شمال‌شرق نیروی زمینی ارتش افزود: اما آن‌گونه که در جنگ سخت مردم ما به پیروزی اعجاب‌انگیز رسیدند درجنگ‌نرم هم پیروزی از آن ما خواهد بود البته مشروط به اینکه ارتباط ما با قرآن کریم حفظ شود.

وی در ادامه افزود: برافروختن شعله بیداری اسلامی در دوران کنونی بدون شک از دستاوردهای اشاعه و گسترش پیام دفاع مقدس است که در گوش ملت‌های خفته پیچیده است و دوران هشت سال دفاع مقدس، دفاع امت ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم به مثابه یکی از حساس‌ترین و بارزترین برهه‌های حیات راستین این ملت بود.‌

گنابادی هفته دفاع مقدس را یادآور دلاورمردی‌های مردمانی دانست که بار دیگر فرهنگ حسینی را در عمل و احیا به جهانیان ثابت کردند که تفکر سرخ حسینی همچنان بالنده و حیات بخش است.

وی ‌افزود: اگر کسی تاریخ جنگ را بررسی کند متوجه خواهد شد که جنگ هشت ساله تنها میان عراق و ایران نبوده بلکه جنگ جهان علیه ایرانی که تازه در انقلاب پیروز شده بود و تمام سامانه‌های دفاعی آن مبنای اقتضائات انقلاب برهم خورده بود زیرا به فرمان امام(ره ) ارتشیان مسلمان پادگان را در برابر طاغوتیان تخلیه کرده بودند.

جانشین قرارگاه عملیاتی شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: پس از دفاع مقدس پیشرفت‌های ایران در تمام عرصه‌ها و زمینه‌ها همچنان ادامه دارد به گونه‌ای که روز به روز آثار و موفقیت‌های آن بیشتر نمایان می‌شود چنانچه امروز ملت ایران در صحنه‌های مختلف علمی، نظامی و فناوری به موفقیت‌های ارزنده‌های دست یافته است و همگی از برکات هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی‌های رزمندگان بوده است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول