اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت مقاومت و پایداری

جشنواره ادیبات دفاع مقدس در تاکستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج هنرمندان شهرستان تاکستان از برپایی جشنواره سراسری ادبیات دفاع مقدس در بخش مرکزی شهرستان تاکستان خبر داد.

جشنواره ادیبات دفاع مقدس در تاکستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین مجید رحمانی عصر امروز در دیدار با بسیجیان هنرمند این شهرستان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ادبیات دفاع مقدس در بخش مرکزی شهرستان تاکستان اظهار کرد: این جشنواره با موضوع نسل افتخار و با محوریت آشنایی با فرهنگ شهادت و ایثار و مقاومت در مجتمع فرهنگی و هنری امام علی (ع) شهرستان تاکستان گشایش می‌یابد.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان تاکستان اضافه کرد: قدردانی از جهادگران عرصه جنگ نرم و بازگویی خاطرات دفاع مقدس از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای جشنواره ادبیات دفاع مقدس در تاکستان است.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی در حوزه دفاع مقدس تعمیق اندیشه‌های جوانان با فرهنگ مقاومت و پایداری است، تصریح کرد: امروز ضرورت آشنا کردن جوانان با مقوله‌های فرهنگی بسیار مهم است.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان تاکستان ادامه داد: اصل موضوع مقاومت و بیداری امروز لازم است که برای جوانان بازگو و تبیین شود.

رحمانی عنوان کرد: تهاجم اعتقادی ایادی استکبار و کفر جهانی به این دلیل است که جوانان نسل کنونی انقلاب بسیار بیشتر از گذشته با ارزش‌ها و آموزه‌های والای انقلاب اسلامی عجین شده‌اند و به همین دلیل غرب تلاش می‌کند تا با محوریت فرهنگی به دل جوانان و نوجوانان نفوذ کرده و آنان را از مسیر توسعه و اقتدار فرهنگی برای همیشه باز دارد.

وی بیان کرد: کسانی که در اندیشه ترقی و تعالی فرهنگ این مرز و بوم هستند باید برای همیشه اصل خودباوری و تکیه بر قرآن کریم و دین مبین اسلام را در نظر خویش داشته باشند.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان تاکستان ادامه داد: تولیداتی که در کشور در زمینه‌های مختلف فرهنگ و مذهبی از برپایی نمایشگاه‌ها گرفته تا غرفه‌های عرضه آثار فرهنگی انجام شده خوب و ارزشمند است اما لازم است که این مجموعه فعالیت‌ها به طور گسترده‌تر اجرایی شود.

رحمانی ادامه داد: دولت در بسیاری از امور‌ فرهنگی یار و پشتیبان فعالان این حوزه است و این وظیفه متولیان است که برنامه‌های خویش را برای حفظ و نشر آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاعه دهند.

وی اذعان کرد: جوانان و نوجوانان کشور در بسیاری از حوزه‌های فرهنگی و هنری پیشرو بوده و توانسته‌اند موفقیت‌های خوبی را برای کشور به ارمغان آورند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول