اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان البرز:

مسئولان خادم خانواده‌های شهدا و جانبازان هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان البرز در دیدار با خانواده‌های شهدا گفت: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی خادم خانواده‌های شهدا و جانبازان هستند زیرا هرچه داریم از خون شهداست.

مسئولان خادم خانواده‌های شهدا و جانبازان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، مسئولان شهرستان البرز عصر امروز با حضور در منزل خانواده‌های شهدا، یاد و خاطره شهدا و رزمندگان 8 سال جنگ تحمیلی را گرامی داشتند.

در این دیدارها، داود بهرامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان البرز، حجت‌الاسلام علی مصائبی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان، مهدی سلطان‌شاهی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان و جمعی از فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان البرز حضور داشتند.

داود بهرامی در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان 8 سال دفاع مقدس اظهار کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس از وظایف مسئولان کشور است و باید تلاش فراوانی در راستای حفظ میراث گران‌بهای شهدا انجام داد.

وی خود و مسئولان را خادمان خانواده‌های شهدا معرفی و عنوان کرد: ما همواره حامی خانواده‌های گرانقدر شهدا و جانبازان بوده، هستیم و خواهیم بود زیرا امروز هرچه داریم از شهدا و خون این عزیزان داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان البرز تأکید کرد: تا زمانی که خون در رگ‌هایمان می‌جوشد، در خدمت انقلاب و خانواده‌های شهدا خواهیم بود و به رهبر خویش لبیک می‌گوییم.

بهرامی اذعان کرد: رزمندگان جنگ تحمیلی در این 8 سال جنگ نابرابر که به ما تحمیل شد، با جان‌فشانی و پایمردی مقابل دشمنان اسلام ایستادند و جان خود را که بالاترین نعمت الهی محسوب می‌شود، در راستای اعتلای پرچم اسلام هدیه کردند که این مهم، وظیفه نسل امروز را سنگین‌تر می‌کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امید است بتوانیم در اشاعه فرهنگ مقدس شهادت و دفاع مؤثر واقع شویم و نسل‌های جدید را با ارزش‌ها و معنویات آن دوران آشنا کنیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول