اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز:

ولایت‌پذیری عامل پیروزی رزمندگان دفاع مقدس بود

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز در دیدار با خانواده‌های شهدا اظهار کرد: ولایت‌پذیری عامل پیروزی رزمندگان دفاع مقدس است.

ولایت‌پذیری عامل پیروزی رزمندگان دفاع مقدس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، مسئولان شهرستان البرز با حضور در منزل خانواده‌های شهدا، یاد و خاطره شهدا و رزمندگان 8 سال جنگ تحمیلی را گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام علی مصائبی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان البرز در این دیدارها ضمن تبریک ایام ولادت امام رضا (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز با حضور در جمع خانواده‌های شهدا و جانبازان یاد شهدای دوران جنگ تحمیلی را گرامی داشته و احترام خویش را نسبت به جانبازان و ایثارگران اعلام می‌کنیم.

وی رمز پیروزی شهدا، جانبازان و ایثارگران را تبعیت از ولایت عنوان و تصریح کرد: پیروی رزمندگان از اهل بیت (ع) و ولایت فقیه و دنبال کردن ارزش‌ها و معنویات موجب شد تا آنان با جان‌نثاری و مردانگی مقابل دشمن بایستند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان البرز با اشاره به ضرورت حفظ ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: باید با تلاش و تبلیغات به نسل‌های جوان یادآوری کنیم که عامل اصلی پیروزی رزمندگان در 8 سال جنگ تحمیلی نابرابر، ولایت‌پذیری آنان بوده است.

وی عنوان کرد: شهدا میراث گرانبهای جمهوری اسلامی هستند که باید با تداوم و استمرار برنامه‌های گرامیداشت دفاع مقدس در طول سال نیز مورد تکریم قرار گرفته و از اندیشه‌های نابشان بهره ببریم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان البرز تصریح کرد: رمز ماندگاری جمهوری اسلامی و پیروزی در جنگ تحمیلی ولایت‌پذیری رزمندگان اسلام است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مصائبی در پایان خاطر نشان کرد: باید کوشش کرد تا با گسترش ارزش‌های معنوی در سطح جامعه و شهرستان، در راستای پیشبرد منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول