اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بشرویه:

اهانت به ساحت پیامبر (ص) لکه ننگی بر دامن استکبار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بشرویه با اشاره به ساخت فیلم موهن به پیامبر اکرم(ص) گفت: انتشار این فیلم اهانت‌آمیز لکه ننگی بر دامن استکبار است.

اهانت به ساحت پیامبر (ص) لکه ننگی بر دامن استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام محمد شمس‌الدین عصر امروز در رزمایش رزمی فرهنگی ثامن‌الائمه در بشرویه اظهار کرد: نوجوانان و جوانان بسیجی با دعوت بنیانگذار کبیر انقلاب برای دفاع از کشور به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافتند.

وی ادامه داد: استقلال، اقتدار و ثبات سیاسی کشور ایران از دستاوردهای  انقلاب و دفاع مقدس است که سبب شکسته شدن هیمنه پوشالی استکبار جهانی شده است.

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه مقامت مردم ایران و رهبری مدبرانه امام خمینی(ره) از عوامل پیروزی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی است، تصریح کرد: گرچه در دوران دفاع مقدس از امکانات نظامی پیشرفته برخوردار نبودیم ولی با قدرت ایمان، استقامت و تکیه بر امدادهای غیبی خداوند به پیروزی دست یافتیم.

شمس‌الدین یادآور شد: کشورهای عربی با رژیم بعثی عراق متحد شده و تمام امکانات نظامی پیشرفته و حمایت‌های مالی خود را در اختیار صدام قرار دادند.

وی افزود: نظام اسلامی ایران، نظام مردمی است که در برابر دشمنان سر تعظیم فرود نمی‌آورد و سبب الگوگیری جوامع اسلامی و صدور انقلاب و بیداری اسلامی می‌شود.

امام جمعه بشرویه عنوان کرد: امروز کشور ما در برابر جنگ نرم دشمن و جنگ اقتصادی قرار گرفته که می‌توانیم با استفاده از تجارب ارزشمند دفاع مقدس بر آن غالب شویم.

شمس‌الدین با اشاره به ساخت فیلم موهن به پیامبر اکرم (ص) گفت: انتشار این فیلم اهانت‌آمیز به بهانه آزادی بیان لکه ننگی بر دامن استکبار است.

وی اضافه کرد: کشورهای اسلامی که با کشورهای غربی و صهیونیست دست دوستی داده‌اند اگر آمریکا و صهونیست را تحریم کرده و متحد و همدل با مسلمانان باشند استکبار جرات اهانت به مقدسات اسلامی را پیدا نمی‌کند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول