اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساخت فیلم«فراری برای مرگ» در بوشهر آغاز شد

خبرگزاری فارس: کار ساخت فیلم« فراری برای مرگ» کاری از حجت‌الله رئیسی امروز با حضور شماری از مدیران استان بوشهر در محل هتل پرواز بوشهر آغاز شد.

ساخت فیلم«فراری برای مرگ» در بوشهر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر این فیلم پیرامون پیشگیری از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی است، داستان پسری جوان که از طریق دنیای مجازی (فیسبوک و چت روم) طعمه دختری جوان از یک باند خلاف شده که فعالیت این باند اخاذی، زورگیری و … است، پسر جوان پس از جذب در یک جریان درگیری مظنون به قتل شده و …

با توجه به رشد روزافزون استفاده از اینترنت در دنیای امروز، آسیب‌های اجتماعی زیادی هم در استفاده از این ابزار به وجود آمده که کارشناسان امر را به تلاش برای جلوگیری از این آسیب‌های اجتماعی وا داشته است.

در این راستا نیروی انتظامی با تشکیل پلیس فتا تلاش‌های زیادی برای مقابله با جرائم اینترنتی داشته و مجرمان زیادی هم دستگیر کرده است.

فیلم «فراری برای مرگ» بخشی از آسیب اجتماعی استفاده از اینترنت و فیس‌بوک را به تصویر می‌کشد و تلاش دارد خانواده‌ها و  جامعه را بیش از پیش با آسیب‌‌های اجتماعی اینترنت آشنا کند.

تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم حجت‌الله رئیسی، دستیار اول و برنامه‌ریز بیژن حجازی، مدیر تولید حسن خضرآبادی، مدیر تصویربرداری یونس سبزی، مدیر صدابرداری مجید میرزایی، مدیر تدارکات، علی اعلایی، طراح صحنه و لباس محمد حقیقت طلب، نویسنده صالح جوان، طراح گریم رحیم مهدی‌خانی است و بر اساس طرحی از اردشیر محمودی‌فرد ساخته می‌شود.

همچنین این فیلم به سفارش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر و همکاری «حسین دهار» مدیریت هتل پرواز در بوشهر مراحل تولید خود را سپری می‌کند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول