اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی خبر داد

رونمایی مستند زندگی شهیدسردار ناصری در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: مستند زندگی شهیدسردار ناصر ناصری به زودی در خراسان جنوبی رونمایی می‌شود.

رونمایی مستند زندگی شهیدسردار ناصری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی حوزه هنری خراسان جنوبی، مهدی حبیبی اظهار کرد: مستند «چه کسی ما را کشت؟» که به سفارش بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ساخته شده به ابعاد مختلف زندگی و شهادت سردار رشید اسلام ناصر ناصری پرداخته و به زودی رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: این مستند از محل اعتبارات فرهنگی ستاد ریاست جمهوری توسط حوزه هنری خراسان جنوبی تهیه شده و کارگردانی آن را محمدحسین جعفریان از مستندسازان برجسته کشوری که از همرزمان و همراهان شهید ناصری بوده بر عهده دارد.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی با بیان اینکه دلیل طولانی شدن تهیه این مستند تصویربرداری در کشورهای افغانستان و پاکستان بوده است، تصریح کرد: این مستند طی چند روزه آینده با حضور خانواده شهید ناصری و جمعی از مسئولان خراسان جنوبی در بیرجند رونمایی و اکران می‌شود.

حبیبی بیان کرد: در این مستند به ابعاد مختلف زندگی و زوایای پنهان شهادت شهید ناصر ناصری پرداخته شده است.

وی افزود: حضور مستمر این شهید سرافراز در طول انقلاب و تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم مظلوم افغانستان و بررسی ابعاد مختلف شخصیت شهید ناصری از جمله زوایایی است که در این مستند به آن پرداخته شده است.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی گفت: در این مستند با تنها بازمانده حادثه مزار شریف و برخی مسئولان وقت وزارت خارجه کشور گفتگو شده و در مجموع اثری فاخر و قوی است.

حبیبی ادامه داد: امید است بتوانیم دین خود را هر چند ناچیز نسبت به این شهید بزرگوار ادا کرده باشیم.

وی اظهار کرد: همچنین مستند «چه کسی ما را کشت» که به ابعاد مختلف زندگی و شهادت مظلومانه سردار شهید ناصر ناصری می‌پردازد هفته آینده در محل سینما بهمن حوزه هنری با حضور خانواده این شهید رونمایی و اکران می‌شود.

 

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول