اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

ثبت‌نام از مشاغل خانگی در حوزه‌های فرهنگی و هنری آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: ثبت‌نام از مشاغل خانگی در حوزه‌های فرهنگی و هنری در استان آغاز شد.

ثبت‌نام از مشاغل خانگی در حوزه‌های فرهنگی و هنری آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی، محمد مطهر‌ی‌‌فر اظهار کرد: هنرمندان خراسان جنوبی در راستای طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در حوزه‌های فرهنگی و هنری حمایت می‌شوند.

وی ادامه داد: متقاضیان هنرهای تجسمی، موسیقی، نمایشی، سینمایی، فرهنگی و مطبوعاتی خراسان جنوبی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی به آدرس www.mashaghelkhanegi.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.   

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، سهمیه بخش فرهنگ و هنر استان را در این طرح 93 نفر عنوان کرد و افزود: همه متقاضیان مشاغل خانگی باید از طریق سامانه مشاغل خانگی نسبت به تکمیل فرم پرسشنامه متناسب با شرایط خود اقدام کنند و در صورت داشتن شرایط لازم از سیستم کد رهگیری دریافت می‌کنند.

مطهری‌فر تصریح کرد: کد رهگیری اشخاص مستقل و پشتیبان ابتدا در بانک اطلاعاتی سیستم ذخیره شده و سپس متناسب با نوع رشته به دستگاه اجرایی مربوطه ارسال می‌شود.

وی یادآور شد: متقاضیان دارای کد رهگیری باید مشخصات طرح به همراه مدارک لازم را به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ارائه دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: طرح‌های پیشنهادی متقاضیان در مهلت زمانی مشخص، بررسی شده و در صورت تأیید دستگاه اجرایی و نیاز به وام طرح مورد نظر به بانک ارسال می‌شود.

مطهری‌فر گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاغل خانگی فرهنگی و هنری و مدارک لازم می‌توانند به پایگاه اینترنتی این اداره کل به نشانی www.khj.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول