اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست خدماتی مخابرات رودهن خبر داد

راه‏اندازی ADSL در مسکن مهر رودهن/خدمات اینترنتی توسعه می‏یابد

خبرگزاری فارس: سرپرست امور خدماتی اداره مخابرات بخش رودهن از راه‏اندازی «ای.دی.اس.ال» در مسکن مهر مهرآباد رودهن در آینده‏ای نزدیک خبر داد.

راه‏اندازی ADSL در مسکن مهر رودهن/خدمات اینترنتی توسعه می‏یابد

عرب‏علی شیرعلی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: بدین ترتیب یکی از امور خدماتی در این سایت خانه‏سازی شمال‏شرق استان تهران یعنی اینترنت پرسرعت تامین می‏شود.

وی ادامه داد: موضوع راه‏اندازی ای.دی.اس.ال در مسکن مهر مهرآباد رودهن از سوی مجموعه مخابرات این بخش در اداره‏کل مخابرات منطقه هفت تهران پیگیری شد.

شیرعلی اضافه کرد: خوشبختانه این پیگیری‏های مستمر، مساعدت مسئولان اداره‏کل را به همراه داشت.

سرپرست امور خدماتی اداره مخابرات بخش رودهن افزود: بدین ترتیب در آینده‏ای نه چندان دور این امکان در مسکن مهر مهرآباد رودهن فراهم می‏آید.

وی ادامه داد: در سایه ایجاد این فناوری علاوه بر ساکنان آینده‏ سایت مسکن مهر، نواحی روستایی اطراف دهستان مهرآباد نیز از اینترنت پرسرعت بهره‏مند می‏شوند.

شیرعلی اضافه کرد: در حال حاضر مکاتبات مقدماتی انجام و تجهیزات مورد نیاز در منطقه نصب شده است.

سرپرست امور خدماتی اداره مخابرات بخش رودهن افزود: طرح مسکن مهر از جمله اقدامات شایسته دولت‏های نهم و دهم قلمداد می‏شود.

وی ادامه داد: دهستان مهرآباد، بخش رودهن و دیگر نقاط شمال‏شرق استان تهران نیز به عنوان نقاط هدف ایجاد واحدهای مسکن مهر انتخاب شدند.

شیرعلی اضافه کرد: پس از این مکان‏یابی از سوی دولت همه مسئولان در بخش رودهن از جمله مخابرات این بخش برای ارائه تسهیلاتی مناسب به این سایت خانه‏سازی بسیج شدند.

سرپرست امور خدماتی اداره مخابرات بخش رودهن افزود: امیدوارم متقاضیان ساکن در طرح‏های مسکن مهر مهرآباد رودهن با کمترین مشکل در این منطقه ساکن شوند.

وی ادامه داد: مردم رودهن و مهرآباد از دیرباز تاکنون به قشری میهمان‏نواز شهره بوده و هستند و بی‏شک به خوبی پذیرای سایر هموطنان خود در این منطقه خواهند بود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول