اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

اقتدار نظام اسلامی ایران به همه تهدیدهای دشمنان پاسخ می‌دهد‌

خبرگزاری فارس: فرماندار آوج گفت: ‌اقتدار نظام اسلامی ایران به همه تهدیدات دشمنان پاسخ می‌دهد‌.

اقتدار نظام اسلامی ایران به همه تهدیدهای دشمنان پاسخ می‌دهد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین سیدعبد‌الله موسوی جمعه شب در جلسه ستاد بزرگداشت شهدای شهرستان آوج با بیان اینکه برپایی یادواره‌های شهدا موهبتی بسیار بزرگ برای ملت ایران است، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان باید با حضور در اینگونه مراسم به تعمیق پیوند خویش با آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس بپردازند.

فرماندار شهرستان آوج اضافه کرد: ارزش و افتخار جاودانه نظام اسلامی امروز از برکت رشادت‌های دلیرمردان عرصه جبهه و جهاد است.

وی با بیان اینکه شهدا در همه حالات چراغ راه مردم هستند، تصریح کرد: ملت ایران به خود افتخار می‌کند که اینچنین جوانان و بسیجیان پرافتخاری را در راه اسلام و ارزش‌های متعالی آن تقدیم کرده است.

فرماندار شهرستان آوج ادامه داد: مهم‌ترین موضوعی که در برپایی یادواره‌ها و کنگره‌های بزرگداشت شهدا باید مورد عنایت قرار داشته باشد توجه به کار فرهنگی و اشاعه هنر انقلاب است.

موسوی بیان کرد: وظیفه نهاد‌های فرهنگی، الگوسازی مستقیم برای اقشار جوانان و دانشجویان کشور است.

وی با بیان اینکه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در عرصه بین‌المللی نیز به رخ بیگانگان کشیده شده، عنوان کرد: غرب و استکبار امروز به شدت تلاش می‌کنند تا زمینه نابودی جمهوری اسلامی ایران را فراهم کنند اما اقتدار و عزت والای نظام اسلامی به همه تهدیدات آنان پاسخ می‌دهد.

فرماندار شهرستان آوج بیان کرد: لازم است تا انسجام در برنامه‌ریزی‌ها و اجرای طرح‌های قوی در دستور همیشگی کار‌ها قرار داشته باشد.

موسوی با اشاره به فشار‌های اقتصادی غرب علیه کشورمان تصریح کرد: تحریم و فشار مسئله جدید نیست که آمریکا و غرب درصدد به انجام رساندن آن باشند و ملت ایران نیز از همان ابتدا پاسخی دندان‌شکن و قاطع به این تحریم‌ها داده است.

وی اضافه کرد: امیدوارم که با اتحاد همه‌جانبه ملت زمینه اقتدار و عزت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی محقق شود.

گفتنی است در پایان جلسه ستاد یادواره شهدای شهرستان آوج مقرر شد، آیین بزرگداشت شهدای روستای چوبینه بخش مرکزی شهرستان آوج با سخنرانی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین و مداحی حاج صادق آهنگران برگزار شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول