اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان اردبیل خبر داد

اجرای طرح هماهنگ استانداردهای اجباری در سال جاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: طرح هماهنگ استانداردهای اجباری در سال جاری با هدف کنترل مراکز فروش و حمایت از کالاهای تولید داخلی در استان اردبیل اجرا می‌شود.

اجرای طرح هماهنگ استانداردهای اجباری در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم علایی صبح امروز در بازدید از مراکز تولید کالاهای داخلی در استان اردبیل اظهار داشت: طبق سنوات قبل در سال جاری نیز با استفاده از توان بخش خصوصی که در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی تایید صلاحیت شده‌اند با نمونه‌برداری از سطح بازار و کنترل تولیدات در زمینه مواد غذایی، شیمیایی و مصالح ساختمانی این طرح اجرایی می‌شود.

وی افزود: به منظور حمایت از تولیدات داخلی با کیفیت و همچنین با هدف رقابت تولیدات داخلی در بازارهای بین‌المللی مردم استان باید حساسیت و کنترل بیشتری در مورد کیفیت علامت استاندارد و تاریخ تولید محصولات عرضه شده در بازار را داشته باشند.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل ادامه داد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است نظارت و کنترل بیشتر هم از طرف بازرسان اداره کل استاندارد و هم از طرف شهروندان را شاهد خواهیم بود.

علایی تصریح کرد: این امر موجب بالا رفتن کیفیت تولیدات و افزایش صادرات و به تبع آن اشتغالزایی در استان خواهد شد.

وی بیان داشت: انتظار می‌رود تک تک همشهریان به عنوان بازسان افتخاری استاندارد در راستای کنترل کیفی محصولات کیفی استان و حمایت از تولیدات داخلی با کیفیت با بازرسان اداره کل استاندارد همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل استاندارد استان اردبیل در پایان اظهار داشت: اداره کل استاندار و تحقیقات صنعتی استان اردبیل آماده دریافت هرگونه پیشنهادات و انتقادات و بوده و مردم می‌توانند در صورت مشاهده کالاهای غیر استاندارد با شماره تلفن گویای 1517 این اداره در میان بگذارند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول