اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامی‌ داشت خاطره شهدای دفاع مقدس

خرمشهری‌ها فاصله 3 کیلومتری دو پل جهان‌آرا و سوم خرداد را دویدند

خبرگزاری فارس: خرمشهری‌ها به مناسبت گرامی‌ داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس فاصله سه کیلومتری دو پل جهان آرا و سوم خرداد را دویدند.

خرمشهری‌ها فاصله 3 کیلومتری دو پل جهان‌آرا و سوم خرداد را دویدند

دبیر هیئت دوومیدانی خرمشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: این سری از مسابقات دومیدانی خرمشهر به مناسبت گرامی‌ داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس در خرمشهر برگزار شد.

جابر حسین‌پور افزود: این مسابقه صبح امروز با شرکت افراد و گروه‌های مختلف خرمشهری در پاسداشت مقام والای شهدای دفاع مقدس، از پل قدیم آغاز و در مسیری سه کیلومتری به پل جدید ختم شد.

دبیر هیئت دومیدانی خرمشهر ادامه داد: گروه مؤسسات صنعتی خرمشهر به عنوان برتر مسابقه و پادگان دژ نیروی زمینی خرمشهر مقام دوم و آموزش‌ و پرورش مقام سوم را در این دوره از مسابقات به دست آوردند.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های هییت دومیدانی خرمشهر گفت: دانش‌آموزان خرمشهری در روز 13 مهر سال جاری برای شرکت در مسابقات لیگ دومیدانی استان خوزستان و در رده‌های سنی مختلف به اهواز اعزام می‌شوند.

حسین‌پور در پایان گفت: همچنین نوجوانان خرمشهری در 27 مهر سال جاری برای شرکت در المپیاد نوجوانان استان خوزستان در تمام رشته‌های ورزشی دومیدانی رهسپار اهواز می‌شوند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول