اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعاونی سهام عدالت خرمشهر اعلام کرد

مهلت 15 روزه خرمشهری‌ها برای دریافت دعوت‌نامه سهام عدالت

خبرگزاری فارس: رئیس تعاونی سهام عدالت خرمشهر گفت: خرمشهری‌ها تنها تا 15 مهر جاری مهلت دارند که دعوت‌نامه سهام عدالت دریافت کرده و نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام کنند.

مهلت 15 روزه خرمشهری‌ها برای دریافت دعوت‌نامه سهام عدالت

شهرزاد جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: خرمشهری‌ها تنها تا وقت اداری پانزدهم همین ماه مهلت دارند که دعوت‌نامه سهام عدالت دریافت کرده و نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این ابلاغیه رسمی و استانی بوده و در تمام شهرهای استان خوزستان به اجرا گذاشته می‌شود، افزود: افرادی که فرم شناسایی را تکمیل کرده اما تاکنون دعوت‌نامه سهام عدالت نکرده‌‌اند باید هر چه سریع‌تر برای دریافت آن اقدام کنند.

رئیس تعاونی سهام عدالت خرمشهر خاطرنشان کرد: نزدیک به 3 هزار فرم سهام عدالت در این تعاونی باقی مانده که باید بین شهروندان توزیع شود.

وی اضافه کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات پیش‌روی آنها در امور مرتبط با این اداره است.

جلیلیان ادامه داد: پس از پایان مهلت تعیین شده دیگر تاریخ دریافت دعوت‌نامه‌های سهام عدالت تمدید نمی‌شود و افراد نمی‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: افزون بر 12 هزار دعوت‌نامه به اداره تعاونی سهام عدالت خرمشهر ارسال شد که بخش شهری آنها آدرس‌دار و بخش روستایی آنها بدون آدرس و نامعلوم بود.

رئیس تعاونی سهام عدالت خرمشهر تصریح کرد: به دلیل اینکه دعوت‌نامه‌ها قابل انتقال به اداره پست نبوده و تنها از طریق دهیاران امکان توزیع آنها وجود داشت این اقدام با تعامل و حمایت مضاعف انجام شد.

وی در پایان اظهار کرد: از افرادی که تاکنون در این زمینه اقدام نکرده‌اند می‌خواهیم بیش از پیش با تعاونی سهام عدالت خرمشهر همکاری لازم را برقرار کرده و خود را از سهام عدالت محروم نکنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول