اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل ارائه‌ای مطلوب از مواضع جمهوری اسلامی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل ایران را سربلند کرد و مواضع جمهوری اسلامی را به شکلی مطلوب در حضور سران دیگر کشورها ارائه کرد.

سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل ارائه‌ای مطلوب از مواضع جمهوری اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام علی‌محمد لروند ظهر امروز در جمع مدیران در شهرستان پلدختر گفت: رئیس جمهوری مواضع قاطعانه جمهوری اسلامی در سیاست خارجی را در سازمان ملل به صراحت اعلام کرد و یکی از خبرسازترین سوژه‌ها در رسانه‌های دنیا بود که مورد توجه تمام رسانه‌ها قرار گرفت.

وی افزود: سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل دل تمام دوستداران ایران اسلامی و کشورهایی که زیر ستم و ظلم استکبار جهانی هستند را خوشحال کرد.

امام جمعه پلدختر در ادامه به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت است، زیرا این مقوله در جامعه از ضروریات است، چراکه همه موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها در سایه امنیت به وجود می‌آید و امنیت مهم‌ترین حق شهروندان است.

وی افزود: نیروی انتظامی ارکان مهم در تامین امنیت شهروندان است و این نیرو در تمام عرصه‌ها حضوری فعال و مقتدر داشته و همکاری مردم با این قشر می‌تواند در تداوم و پایداری امنیت بیشتر در جامعه بسیار تاثیرگذار باشد.

حجت الاسلام لروند در ادامه به روز سالمند اشاره کرد و اظهار داشت: سالمندان هدایت کننده جامعه و مشاور نسل جوان در مسیر صحیح زندگی هستند، زیرا آنان گنجینه‌هایی از تجارب زندگی هستند که با اندوخته‌های خود قادرند خانواده و جامعه را یاری دهند.

وی افزود: سالمندان نیازمند توجه بیشتر و بهتر هستند و ما باید از پدران و مادران خود همواره قدردانی کنیم و دین خود را به شایستگی نسبت به آنها ادا کنیم.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول