اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

رئیس جمهور با گفتمان حق در سازمان ملل سخنرانی کرد

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با بیان اینکه امروز باید از رهبری حق اطاعت کنیم، اضافه کرد: رئیس جمهور ما با این فرهنگ و گفتمان در مقر سازمان ملل با صراحت و جسارت سخن می‌گوید.

رئیس جمهور با گفتمان حق در سازمان ملل سخنرانی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعلی اکبر طاهایی صبح امروز در همایش وارثان نور ویژه تجلیل از فرزندان شاغل شهدای سازمان جهاد کشاورزی مازندران در ادارات کل و شرکت‌های وابسته و پیوسته در سالن اجتماعات معاونت برنامه‌ریزی استانداری مازندران، اظهار داشت:‌ سنگرسازان بی‌سنگر با اینکه خاکریزی نداشتند تا پناه بگیرند اما برای رزمندگان خاکریز می‌شدند.

وی ادامه داد:‌ سنگرسازان بی‌سنگر واژه نورانی بود که به زبان و قلم امام جاری شد و این افراد زیباترین و شورانگیزترین صفحات نورانی دفاع مقدس را رقم زدند.

استاندار مازندران با بیان اینکه عده‌ای اهل فداکاری برای کشور خود هستند فقط مربوط به جغرافیای اسلام نیست، گفت: اما ویژگی شهید این است که شهید خدا را شاهد می‌دانست و بنابراین این واژگان الهی و خدایی هستند که چون خدا ماندگار می‌شوند و با این نوع نگاه است که دفاع ما مقدس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی جهادگران را فقط در شلمچه به یاد می‌آورند، تصریح کرد:‌ اما نیروهای جهاد از همان ابتدای انقلاب و در حماسه‌های غرب کشور حرکت کردند.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما از چند سو محاصره شد، ادامه داد:‌ با این جرم که برای خدا بود و اهل معامله و بده بستان نبود و اگر تن به این کار می‌داد محاصره نمی‌شد.

وی با اشاره به اینکه روزی که نیروگاه نکا را هدف قرار دادند، برق کل کشور قطع شد، خاطرنشان کرد: با آخرین تکنولوژی هواپیمای تهاجمی فرانسه این کار را کردند و این نشان از این داشت که شرق و غرب دست به دست هم داده و در مقابل ما بودند.

طاهایی با بیان اینکه توهین به ساحت مقدس پیامبر (ص) مختص امروز نیست، ادامه داد: آن روز که امام را تبعید کردند، جسارت به پیامبر شد چون امام سودایی جزء احیای راه پیامبر نداشت.

وی با اشاره به اینکه توهین به پیامبر تداوم یک حیله، مکر و استمرار فتنه است، گفت: به ما آموخته‌اند وقتی فتنه حاکم می‌شود به قرآن پناه ببرید.

طاهایی با بیان اینکه امروز باید از رهبری حق اطاعت کنیم، اضافه کرد: رئیس جمهور ما با این فرهنگ و گفتمان در مقر سازمان ملل با صراحت و جسارت سخن می‌گوید.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول