اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خوزستان:

زیرساخت‌های مسکن مهر خوزستان بیشتر از واحدهای ساخته شده است

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان با بیان اینکه این استان به لحاظ آمادگی زیرساخت‌ها از دیگر استان‌های کشور بهتر است گفت: زیرساخت‌های موجود در خوزستان بیش از 1.5 برابر واحدهای آماده شده است.

زیرساخت‌های مسکن مهر خوزستان بیشتر از واحدهای ساخته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید جعفر حجازی شامگاه امروز در کارگروه مسکن استان، ضمن تأکید بر اتمام تعهدات مسکن در هر شهرستان اظهار داشت: از لحاظ زیرساخت‌ها، استان نسبت به دیگر استان های کشور وضعیت بهتری دارد.

وی با تأکید بر تلاش و هماهنگی بیشتر اعضای تعاونی‌ها برای اتمام تعهدات خود، افزود: اگر تعاونی‌ها از این فرصت استفاده نکنند، سال آینده به دلیل تغییرات دولت با وقفه‌ای در این خصوص مواجه می‌شوند از این رو باید امسال بهره وری لازم حاصل شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: در بخش مسکن شهرستان‌ها عمده مشکل، آورد متقاضیان است که در فرایند ساخت، وقفه ایجاد می‌کند.

عالی‌ترین مقام دولت در خوزستان با بیان اینکه تعاونی‌ها صاحب کار اصلی ساخت و ساز مسکن هستند و دولت نقش حمایت کننده دارد، اظهار کرد: تعاونی‌ها دقت داشته باشند که اگر به موقع پایان کار نگیرند و فروش اقساطی را آغاز نکنند، مجبور به پرداخت سود بیشتر هستند و متضرر خواهند شد.

حجازی عنوان کرد: با توجه به پایان فصل گرما و مشکلات فصلی استان لازم است تعاونی‌هایی که در این مدت غیرفعال شده بودند، مجددا کار خود را آغاز کنند.

وی استفاده از نیروهای بومی را از جمله علل تعطیل نشدن برخی تعاونی‌ها در شهرستان‌ها عنوان کرد و اضافه کرد: استفاده از نیروهای غیربومی در برخی شهرستان‌ها سبب شد تا فعالیت تعاونی‌ها در فصل گرما و در شرایط سخت آب و هوایی استان تعطیل شود که این امر موجب وقفه در روند ساخت و ساز‌ها شد.

حجازی با تاکید بر تقویت تلاش شهرستان‌ها در اتمام تعهدات خود گفت: باید با برگزاری بازدیدهای محلی و سرکشی به موقع از شهرستان‌ها و نشست با تعاونی‌ها وضعیت زمانبندی را روشن کرده و هر چه زود‌تر قبل از پایان سال، طرح‌ها را آماده واگذاری به متقاضیان شود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول