اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران:

پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال 92 به مالکان تحویل داده می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار تهران گفت: تا پایان سال 92 تمام پروژه‌های نیمه کاره مسکن مهر تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال 92 به مالکان تحویل داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، هم‌زمان با ولادت با سعادت امام رضا (ع) و با حضور استاندار تهران و مسئولان شهرستان ری، پروژه 256 واحدی مسکن مهر ارغوان در حسن‌آباد به بهره‌برداری رسید.

مرتضی تمدن با قدردانی از همه عوامل اجرایی در این طرح، از پیمانکار و مسئولان خواست با توجه به بازگشایی مدارس هرچه زودتر واحدهای ناتمام را تکمیل کنند و آنان را به صاحبان و مالکان آن تحویل دهند.

استاندار تهران با اشاره به خدمات قابل توجه دولت نهم و دهم افزود: مسکن مهر یکی از طرح‌های عظیم اجرا شده در دولت نهم و دهم است که علاوه‌ بر کمیت بر کیفیت آن نیز بسیار اهمیت داده شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه تمامی مسکن‌های مهر افتتاح شده تاکنون از همه امکانات رفاهی از جمله آب، برق، گاز و ... برخوردار بوده است و مسکن مهر ارغوان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

تمدن در ادامه با اشاره به جزئیات طرح مسکن مهر اظهار داشت: تا پایان سال 92 تمام پروژه‌های نیمه کاره مسکن مهر تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

این گزارش حاکی است، در این مراسم استاندار تهران، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران، فرماندار ویژه ری، امام جمعه و بخشدار حسن‌آباد و دیگر مسئولان شهرستان به همراه تعدادی از مالکان واحدها حضور داشتند.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول