اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کتابخانه‌های عمومی بروجرد خبر داد

اختصاص بیش از 8 میلیارد ریال اعتبار به ساخت دو کتابخانه در بروجرد

خبرگزاری فارس: مدیر کتابخانه‌های عمومی بروجرد از اختصاص بیش از 8 میلیارد ریال اعتبار به ساخت دو کتابخانه شهرستان خبر داد.

اختصاص بیش از 8 میلیارد ریال اعتبار به ساخت دو کتابخانه در بروجرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی امور کتابخانه‌های لرستان، داود پهلوان گفت: 8 میلیارد و 50 میلیون ریال اعتبار برای ساخت و تکمیل دو کتابخانه عمومی این شهرستان اختصاص یافت.

وی اظهار کرد: از این میزان اعتبار 3 میلیارد و 10 میلیون ریال برای تکمیل کتابخانه عمومی باهنر و مابقی برای ساخت کتابخانه درجه یک شهرستان اختصاص یافته است.

مدیر کتابخانه‌های عمومی بروجرد تصریح کرد: کتابخانه عمومی شهید باهنر در اثر زلزله سال 85 تخریب شد و هم‌اکنون در ساختمانی موقت فعالیت دارد که پیش‌بینی می‌شود، در هفته کتاب به بهره‌برداری برسد.

پهلوان ادامه داد: ساختمان جدید کتابخانه شهید باهنر بروجرد به مساحت 410 متر مربع و زیربنای 820 متر در دو طبقه احداث شده که دارای قسمت‌هایی مانند کافی نت، بخش کودک و نوجوان، خانه کتابدار و اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان است.

وی با اشاره به کتابخانه درجه یک بروجرد خاطرنشان کرد: این کتابخانه در زمینی به مساحت دو هزار و 257 متر مربع در حال اجرا است.

انتهای پیام/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول