اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته ناجا

رانندگان نمونه برون‌شهری اردبیل تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته نیروی انتظامی رانندگان نمونه برون‌شهری استان اردبیل تجلیل شدند.

رانندگان نمونه برون‌شهری اردبیل تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان برگزار شد، از شش نفر از رانندگان برون‌شهری اردبیل به لحاظ عدم داشتن نمره منفی، عدم تصادفات، نبود شاکی، عدم تخلفات رانندگی، خوش‌اخلاق و خوش برخورد بودن تجلیل شد.

در این مراسم مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل با ابراز خرسندی از قرار گرفتن استان اردبیل بین سه استان امن کشور، اظهار داشت: ما در استان اردبیل 125 شرکت حمل و نقل کالا و مسافر داریم که همه آنها در خدمات‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند.

عبدالحسین اکبری از وجود 17 هزار راننده ثبت شده دارای کارت هوشمند و 8 هزار و 500 دستگاه وسیله نقلیه در اردبیل خبر داد و گفت: عمده این وسایل نقلیه برای حمل کالا و بار استفاده می‌شوند که 7 هزار و 300 دستگاه وسیله نقلیه برای این امر در استان اردبیل فراهم است.

این مسئول با بیان اینکه در سال گذشته 3 میلیون و 900 هزار تن کالا توسط این وسایل نقلیه در استان جابجا شد، افزود: علاوه بر آن 200 هزار مسافر نیز در استان اردبیل جابجا شدند که این امر اهمیت ناوگان حمل و نقل استان را می‌رساند.

وی از نظارت راهبردی بر سیستم حمل و نقل استان اردبیل خبر داد و گفت: در چند سال اخیر در حوزه سیستم‌های حمل و نقل هوشمند فعالیت شده به طوری که در هفته دولت فاز دوم سیستم حمل و نقل هوشمند در استان اردبیل راه‌اندازی شد.

اکبری بیان داشت: تعداد دوربین‌های سرعت‌سنج ما در سال گذشته از 17 دستگاه به 34 دستگاه در سال جاری افزایش یافت و برای اولین بار دوربین‌های ثبت تخلفات در سه راهی صحرا مشگین‌شهر و پارس‌آباد راه اندازی شد.

این مسئول هزینه این دوربین‌ها را یک میلیارد و 150 میلیون تومان اعلام کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل با اشاره به اینکه استان اردبیل از نظر تردد جزو استان‌های شلوغ کشور است، اظهار داشت: دستگاه‌های تردد‌ شمار ما نیز از شش دستگاه به 11 دستگاه افزایش یافته است.

وی آموزش دانش‌‌آموزان با همکاری آموزش و پرورش و آموزش مدون و برنامه‌ریزی شده رانندگان را نیز یادآور شد و افزود: این آموزش‌ها همیشه و در تمام سطوح ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم که با حضور جمعی از رانندگان برون‌شهری، مسئولان نظامی و انتظامی استان اردبیل برگزار شد شش نفر از رانندگان نمونه برون‌شهری اردبیل تجلیل شدند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول