اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خبر داد

رشد 5 درصدی همایش پیاده‌روی در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از رشد 5 درصدی برگزاری همایش پیاده‌روی در این استان خبر داد و گفت: سال گذشته 70 همایش پیاده‌روی در گیلان برگزار شد.

رشد 5 درصدی همایش پیاده‌روی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی ظهر امروز در مراسم تجلیل از ورزشکاران افتخارآفرین در پاراالمپیک لندن با اشاره به 10 درصد سهمیه پاراالمپیک کشور به ورزشکاران گیلانی اظهار کرد: پیام مقام معظم رهبری به پیروزی‌های ورزشکاران در پاراالمپیک نشان دهنده عزت و سرافرازی کشور است.

وی تعداد 5 نفر از ورزشکاران پاراالمپیک را گیلانی عنوان کرد و افزود: یک ورزشکار المپیک گیلانی بود.

بابایی با بیان اینکه ورزشکاران گیلانی سال گذشته 21 مدال جهانی کسب کردند، خاطرنشان کرد: سال گذشته ورزشکاران گیلانی 42 مدال آسیایی و 40 مدال بین‌المللی کسب کردند و این امر نشان دهنده رشد روزافزون ورزش استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به 388 ورزشکار گیلانی در 47 هیئت ورزشی اشاره کرد و گفت: سال گذشته 143 ورزشکار گیلانی پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن کردند.

وی ادامه داد: سال گذشته تعداد 150 کلاس داوری بین‌المللی در گیلان برگزار شد و 95 تیم گیلانی اکنون در لیگ برتر و دسته یک، 2 و 3 حضور دارند.

بابایی از برگزاری 70 همایش پیاده‌روی در سال گذشته در گیلان خبر داد و افزود: امسال همایش‌های پیاده‌روی گیلان 5 درصد رشد دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه 20 هیئت ورزشی استان مجموع مدال‌های سال جاری را کسب کردند، تصریح کرد: برنامه‌ریزی مدونی برای حضور در المپیک آینده صورت گرفته است.

مدیرکل سازمان بهزیستی گیلان نیز در مراسم مذکور توانمندی معلولان در عرصه‌های ورزشی را از برنامه‌های این سازمان دانست و بیان کرد: تلاش می‌شود ورزشکاران بیشتری در ورزش قهرمانی جذب شوند.

کیانوش کوچکی‌نژاد جذب بیشتر ورزشکاران معلول را نیازمند افزایش فضاهای ورزشی عنوان کرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول