اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد

برگزاری جشنواره ملی حجم و مجسمه تجسم نور در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نخستین جشنواره ملی حجم و مجسمه تجسم نور در استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره ملی حجم و مجسمه تجسم نور در زنجان

علی سهندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: نخستین جشنواره ملی حجم و مجسمه تجسم نور در موضوعات مختلف قرآنی در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه این جشنواره دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره از برنامه‌های ویژه فرهنگی و هنری سال جاری محسوب می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری نخستین سوگواره تعزیه استان زنجان در آبان‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: دومین همایش تعزیه استان نیز در آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در آذرماه سال جاری خاطرنشان کرد: نهمین جشنواره شعر و داستان استان زنجان نیز از برنامه‌های استان در سال جاری است.

سهندی با بیان اینکه پنجمین جشنواره شعر آیینی منطقه‌ای در زنجان برگزار می‌شود، افزود: بخشی از جشنواره های بین‌المللی موسیقی و تئاتر فجر نیز در بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نهمین جشنواره موسیقی استان زنجان خبر داد و گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری نیز از سوی انجمن‌های فعال استان در سال جاری برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به فعالیت 10 انجمن فعال در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری در زنجان خاطرنشان کرد: انجمن‌های دیگری نیز در استان راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول