اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس در دیلم آغاز شد

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم و با همکاری ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دیلم آغاز شد.

نخستین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس در دیلم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، فرماندار دیلم ظهر امروز در مراسم افتتاحیه این جشنواره گفت: آثار دفاع مقدس باید ثبت و برای جوانان بیان شود تا الگوی فرهنگی برای آنان باشد و جوانان را از کج‌روی‌ها و جنگ نرم در امان دارد.

ماشاءالله احمدی افزود: ایمان و قدرت درونی از جمله عصمت و پاکی از یک سو و از خودگذشتگی، شهادت، ایثار و همچنین دوری از دنیاپرستی از سوی دیگر از خصیصه‌های فرهنگ عاشورایی و هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به رشادت‌های سردار رئیسعلی دلواری افزود: در استان بوشهر به یک پایگاه فرهنگی در جهت نشر آثار و پاسداشت یاد و خاطره رئیسعلی دلواری نیاز بود که در جلسه فرهنگ عمومی استان مطرح و به لطف خدا مصوب شد.

محمدحسین زندویان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم و دبیر اجرایی این جشنواره نیز گفت: امیدواریم بتوانیم در سال‌های آتی نسبت به فراگیرتر کردن جشنواره به صورت منطقه‌ای و با همکاری نهادهای ذیربط اقدام کنیم.

نخستین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم و با همکاری ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس این شهر در سالن مجتمع فرهنگی و هنری پیامبر اعظم (ص) دیلم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول