اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مرکز تحقیقات سلامت قلب و عروق جامعه‌نگر:

سلامت قلب سبب سلامت اعتقادات انسان می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مرکز تحقیقات سلامت قلب و عروق جامعه‌نگر گفت: در اصل قلب ارگانی است که ارگان‌های دیگر را از لحاظ اعتقادی راهنمایی می‌کند داشتن قلبی سالم سبب سلامت اعتقادات انسان می‌شود.

سلامت قلب سبب سلامت اعتقادات انسان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، تکتم مقیمان عصر امروز در نشست خبری روز قلب و سالمند که در مرکز بهداشت استان برگزار شد، اظهار کرد: به لحاظ روانشناسی اثبات شده که قلب در بدن مرکز تمام باورها و اعتقادات است.

وی با بیان اینکه در بسیاری از مواردی که عمل پیوند قلب در افراد انجام می‌شود، اعتقادات شخص اهداءکننده هم به شخص پذیرنده پیوند القاء می‌شود، تصریح کرد: این اثباتی بر این مدعاست که تمام احساسات و عواطف آدمی به قلب باز می‌گردد.

وی با اشاره به اهداف مرکز تحقیقات سلامت قلب و عروق جامعه‌نگر تصریح کرد: هدف این مرکز این است که بتوانیم در مورد پیشگیری، درمان و بازتوانی افراد در جامعه اطلاعات خوبی به دست بیاوریم.

نماینده مرکز تحقیقات سلامت قلب و عروق جامعه‌نگر در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده برای بیماران قلبی ادامه داد: آموزش برای پیشگیری از بیماری‌های قلبی از روستاها شروع شده است که ثمرات آن بالا رفتن امید به زندگی افراد است.

مقیمان با بیان اینکه افراد باید به ریز فاکتورهایی که سبب به وجود آمدن عوارض قلبی می‌شود توجه کنند، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم با تغییر شیوه زندگی به اموری مانند تغذیه، ورزش،‌ مصرف‌نکردن دخانیات و دیگر عوامل پیشگیرنده اهتمام ورزیم بسیاری از مشکلات حوزه سلامت قلب حل می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول