اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میان واحدهای منطقه 9 دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد گناباد رتبه سوم را در منطقه 9 کسب کرد

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: در سال تحصیلی 91 -90 واحد گناباد بین واحدهای منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی حائز رتبه سوم شده است.

دانشگاه آزاد گناباد رتبه سوم را در منطقه 9 کسب کرد

جواد روحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد با اشاره به فعالیت‌ها و موفقیت‌های حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد گناباد اظهار داشت: امکانات خوابگاه‌های دختران و پسران دانشگاه آزاد اسلامی گناباد با توجه به بهسازی که در تابستان 91 صورت گرفت بسیار مناسب و خوب است.

وی افزود: امکان دسترسی دانشجویان مستقر در خوابگاه به اینترنت، سرویس‌های ایاب و ذهاب رایگان، بوفه، سالن مطالعه، مفروش شدن تمام اتاق‌ها به فرش، نصب دستگاه‌های تصفیه آب، امکانات و وسایل ورزشی و نصب سیستم حضور و غیاب در خوابگاه‌ها از جمله این امکانات است.

وی ادامه داد: با  ارتباط مستمری که با خانواده‌ها انجام می‌گیرد آنان هم می‌توانند بر رفتارهای فرزندان خود نظارت و کنترل داشته باشند.

روحانی تصریح کرد: تربیت بدنی واحد دانشگاه آزاد گناباد در سال گذشته جزو برترین‌ها در منطقه 9 دانشگاه شناخته شده است.

وی افزود: مجتمع ورزشی امام علی دانشگاه شامل سالن‌های متعدد والیبال، فوتسال، بسکتبال، کشتی، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی و غیره است.

روحانی بیان داشت: فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی، مذهبی و اردوهای مختلف برای دانشجویان در سال تحصیلی جدید همانند سنوات گذشته برگزار می‌شود.

معاون دانشجویی واحد گناباد در ادامه گفت: دفتر مشاوره واحد نیز با استفاده از اساتید مجرب و کارآمد، آماده خدمات مشاوره‌ای به دانشجویان، کارکنان و خانواده‌های آنان و حتی همشهریان گنابادی است.

روحانی گفت: معاونت دانشجویی دانشگاه از تشکلهای سیاسی و صنفی دانشجویان به منظور ایجاد نشاط اجتماعی و سیاسی در بین دانشجویان استقبال می شود.

روحانی در مورد سلف سرویس دانشگاه نیز گفت: سلف سرویس واحد گناباد نیز از نظر امکانات و کفیت غذای آن جزو واحدهای نمونه است.

وی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی 91-90 واحد گناباد بین واحدهای منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی حائز رتبه سوم شده است.

روحانی با بیان اینکه تمام امور دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه به روز است، اظهار امیدواری کرد که حوزه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد بین  واحدهای دانشگاهی کشور نیز از جایگاه مناسب و خوبی برخوردار شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول