اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خبر داد

سرمایه‌گذاری‌ 500 میلیون دلاری‌ د‌ر حوزه صنعت قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین‌ از سرمایه‌گذاری‌ 500 میلیون دلاری‌ د‌ر حوزه صنعت این استان خبر داد و گفت: این‌ها نشان از آن دارد که دشمنان این مرز و بوم در اهداف خود شکست خورده‌اند.

سرمایه‌گذاری‌ 500 میلیون دلاری‌ د‌ر حوزه صنعت قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همایش پلیس، امنیت و اصناف در سومین روز از هفته نیروی انتظامی با حضور سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، سردار مسعود جعفری‌نسب‌ فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین، حسن جمشیدیها رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و جمعی دیگر از مسئولان استان قزوین در سالن اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

حسن جمشیدیها با اشاره به نقش پررنگ و غیرقابل انکار نیروی انتظامی در امنیت کشور اظهار کرد: در این سال‌ها همکاری خوبی بین دو ارگان نیروی انتظامی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین وجود داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین ادامه داد: در ماه رمضان سال جاری در استان قزوین توانستیم قیمت مرغ را با وجود تقاضای بالا ثابت نگاه داریم.

جمشیدیها افزود: نزدیک به 500 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه صنعت داشته‌ایم که تمام این‌ها نشان از آن دارد که دشمنان این مرز و بوم در اهداف خود شکست خورده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با بیان اینکه بازار کالاها باید رقابتی باشد تا کیفیت اجناس بالا رود، عنوان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در مقابل مردم مسئول است و قطعا باید کاری کنیم تا فضا برای رفاه اجتماعی و توسعه اقتصادی این استان فراهم شود.

این مسئول ابراز کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین به دنبال اعتلای صنعت و تجارت برای رسیدن به اهداف متعالی در این استان است و در این مسیر عزمی راسخ دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول