اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

دخالت مستکبران در امور سوریه مغایر ادعای آنان است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه دشمنان اسلام شعار عدم دخالت در امور دولت‌ها را سر می‌دهند، گفت: آنان با دخالت در امور سوریه شعار خود را نقض می‌کنند.

دخالت مستکبران در امور سوریه مغایر ادعای آنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محمدکاظم بهرامی پیش‌ازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان در سنندج اظهار کرد: دشمنان با دخالت‌های بی‌جای خود در امور سوریه بار دیگر ثابت کرده‌اند که عمل و شعار آنها یکی نیست.

وی تصریح کرد: دشمنان همواره شعار عدم دخالت در امور دولت‌ها و ملت‌ها را سر می‌دهند ولی در عمل شعار خود را نقض کرده و برای دستیابی به برنامه‌های خویش در امورات داخلی کشورهای مختلف همانند سوریه دخالت می‌کنند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: بیداری اسلامی الگو گرفته از انقلاب اسلامی ایران تراژدی‌های دشمنان علیه مسلمانان را یکی پس از دیگری با شکست مواجه کرده و دشمنان چاره‌ای جز عقب‌نشینی در برابر خاستگاه اسلام ندارند.

بهرامی تصریح کرد: شکست و یأس دشمنان در برابر مسلمانان جهان به جایی رسیده است که در اوج حقارت و ناامیدی به مقدسات مسلمانان توهین می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن که در ترفندها و توطئه‌های خود ناکام مانده است به آخرین حربه خویش مبنی بر اهانت به مقدسات مسلمین و از جمله پیامبر بزرگ اسلام(ص) روی آورده که بدون شک باز هم جز شکست موفقیتی را کسب نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین مسئله امروز جهان اسلام دادن پاسخی دندان‌شکن به جسارت آمریکا و رژیم صهیونیستی به نبی‌اکرم اسلام(ص) است و ملت‌های مسلمان هر روز با حضور در راهپیمایی‌های گسترده عمق انزجار خود را از استکبار به تصویر می‌کشند.

بهرامی بیان داشت: قطعاً حقانیت وجود مقدس خاتم‌الانبیا و حمایت پرشور مردم، توجه دنیا را به پیامبر صلح و دوستی جلب خواهد کرد و گرایش مردم به اسلام بیش از گذشته خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از عدالت به عنوان مهم‌ترین مؤلفه در انجام وظیفه در سازمان قضایی نام برد و گفت: قضات باید حق را بشناسند و بر این اساس احکام را صادر کنند تا خدشه‌ای به تحقق عدالت در جامعه وارد نشود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در ادامه با بیان اینکه در تار و پود تعالیم اسلامی بحث پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات به صورت صریح و روشن بیان شده است، افزود: بسیاری از پرونده‌هایی که به واسطه اختلاس، رشوه، تبانی در معاملات دولتی و سوء استفاده‌های مالی به وجود می‌آید به خاطر بی‌توجهی به دستورات دینی و اسلامی است.

بهرامی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های دولتی، انتظامی و قضایی باید عزم‌شان را جزم کنند تا کوچک‌ترین تخلفی در برابر قانون صورت نگیرد از قضات دادسراها و دادگاه‌های نظامی خواست عمل به قانون را اصل قرار دهند.

وی امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون وجود نیروهای مسلح دانست و گفت: امنیت امروز استان مرزی کردستان نیز ثمره تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح مستقر در استان و همکاری و تعامل مردم با آنان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر استان کردستان در سایه وجود نیروهای ارزشی و حضور فعال و گسترده مردم انقلابی و ولایت‌مدار، با وجود توطئه‌های شبانه‌روزی دشمنان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول