اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:/2

اقتدار و عزت ایران اسلامی دلیل عقب‌نشینی دشمنان است

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتدار و عزت ایران اسلامی و مجاهدت رزمندگان اسلام سبب عقب‌نشینی دشمنان بوده و هست.

اقتدار و عزت ایران اسلامی دلیل عقب‌نشینی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن رضایی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در مسجد جامع المهدی (عج) شهرری برگزار شد، با اشاره به رشادت‌ها و مجاهدت‌هایی که در دوران دفاع مقدس صورت گرفت، گفت: در دوران دفاع مقدس همه دشمنان نظام دست به دست هم داده بودند تا به انقلاب اسلامی ایران ضربه بزنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: در این دوران دشمنان انقلاب اسلامی از همه توان خود برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده کردند اما رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام با رهبری حضرت امام (ره) بار دیگر سبب شد تا توطئه دشمنان انقلاب اسلامی علیه ایران خنثی شود.

وی در ادامه عنوان کرد: پیشرفت‌های امروز انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون مجاهدت‌ها و رشادت‌های شهدا است.

رضایی رمز موفقیت رزمندگان اسلام را ولایت‌پذیری و تبعیت‌پذیری آنها دانست و گفت: در برخی اوقات فشارها زیاد می‌شد اما چشم و گوش رزمندگان اسلام به خدا،‌ اهل بیت علیهم‌السلام و امام راحل بود، رفتند جلو و حماسه آفریدند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اقتدار و عزت ایران اسلامی و مجاهدت رزمندگان اسلام سبب عقب‌نشینی دشمنان نظام شد.

وی با اشاره به وضع اقتصادی فعلی کشور گفت: امروز شاهد هستیم که دشمنان نظام بعد از حدود 15 سال آتش‌بس، یک بار دیگر به سراغ ما آمده‌اند.

رضایی با بیان اینکه رویارویی جدید آنها این بار در سرزمین‌های ما نیست بلکه آنها این رویارویی را در اقتصاد ما شروع کردند، اظهار داشت: امروز آنها نمی‌گذارند نفت ما به فروش برود، آن مقدار هم که می‌فروشیم نمی‌گذارند پول‌های آن از بانکی به بانک دیگر و یا از بانک به شرکت دیگر جا‌به‌جا شود، بیمه کشتی‌هایی که به سمت بنادر ایران می‌آیند را قطع کردند که اصلا کشتی نمی‌آمد، اما در این باره نیز فکرهایی کردیم و مقدار زیادی از این توطئه برطرف شد.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: امروز آنها به بازارهای بین‌المللی ما حمله می‌کنند و به تجارت ما حمله می‌کنند این هم نوعی اشغال است، مگر قرار است حتما سرزمین باشد، وقتی که بازاری را می‌گیرند اقتصاد و تجارتی را می‌گیرند مگر این جنگ نیست، این هم نوعی جنگ است. 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه دشمنان نظام با سوءاستفاده از ضعف‌های روسیه و چین تحریم ایران را به تصویب شورای امنیت سازمان ملل رساندند و برای نخستین بار است که سازمان ملل تحریم ایران را ایجاد می‌کند.

وی اضافه کرد: همیشه تحریم‌های قبلی را یا کنگره یا سنای آمریکا و یا آمریکا و اروپا با یکدیگر تبانی کرده و ایجاد می‌کردند ولی این بار شورای امنیت سازمان ملل تحریم کرده است و این تحریم برای نخستین بار از سوی سازمان ملل تحریم صورت گرفته است.

رضایی با بیان اینکه دشمنان نظام با این کار خود ناجوانمردانه‌ترین شکل تحریم را علیه ما به کار بسته‌اند، خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم که در این شرایط وظیفه ما چه چیزی است، آیا در چنین شرایطی ما باید مستحکم‌تر بشویم و یا متفرق‌تر، باید برادری‌هایمان را بالا ببریم و یا این نزاع‌هایمان را گسترش دهیم در چنین شرایطی باید ولایت‌پذیریمان را افزایش دهیم یا موجب تضعیف نظام شویم، در این شرایط باید خود تحریمی کنیم جلوی نیروهای پر استعداد و خلاق را بگیریم و یا بالعکس باید به مردم و جوانان میدان بدهیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امروز ما باید با استفاده از استعدادهای جوانان غیور ایران اسلامی بار دیگر دشمنان نظام را با شکست روبه‌رو کنیم.

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول