اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

همکاری 200 فرهنگ‌یار ترافیک با پلیس

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به همکاری 200 فرهنگ‌یار ترافیک با پلیس گفت: تربیت درست دانش‌آموزان موجب کاهش جرایم می‌شود.

همکاری 200 فرهنگ‌یار ترافیک با پلیس

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری ظهر امروز در همایش فرهنگ‌یاران ترافیک اظهار کرد: در نظام مقدس اسلامی زیر سایه ولایت فقیه و تلاش‌های پلیس، امنیت مطلوب و پایداری بر جامعه حاکم است.

وی تصریح کرد: با تغییر رویکرد پلیس به جامعه محوری تعامل پلیس با اقشار مختلف جامعه به ویژه سازمان آموزش و پرورش در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف بسیار گسترده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش ادامه داد: عرصه آموزش و پرورش بسیار مهم است، چرا که تربیت در آموزش و پرورش صورت می‌گیرد و در صورتی که دانش‌آموزان به درستی تربیت شوند، شاهد کاهش جرایم در جامعه خواهیم بود.

وی پلیس را یار و همکار بسیار خوب آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی دانست و گفت: جامعه فرهنگی و دانش‌آموزی جزو اقشار تاثیرگذار در امنیت هستند و کمک شایانی به پلیس در نهادینه‌شدن فرهنگ ترافیک در جامعه می‌کنند.

نظری خاطرنشان کرد: امروز 200 نفر در سطح استان به صورت افتخاری با عنوان فرهنگ‌یاران ترافیک با پلیس همکاری تنگاتنگی دارند و همه دانش‌آموزان نیز به عنوان همیار پلیس محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به آمار تکان‌دهنده تلفات تصادفات جاده‌ای گفت: برای کاهش تلفات جاده‌ای، فرهنگ‌سازی و آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی از موثرترین راه حل‌ها است.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول