اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سوادکوه:

اجرای 50 برنامه بزرگداشت دفاع مقدس در سوادکوه

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان سوادکوه از اجرای 50 برنامه بزرگداشت دفاع مقدس در سوادکوه خبر داد.

اجرای 50 برنامه بزرگداشت دفاع مقدس در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، علی درزی ظهر امروز در جلسه بررسی و پایانی برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه در اهانت به پیامبر گرامی اسلام، جبهه استکبار چهره واقعی خود را نشان داد و تقابل بین حق و باطل را آشکار کرد، گفت: نظام سلطه در موضع‌گیری‌های خود در اهانت به پیامبر(ص) چهره حقیقی خود و دشمنی با ریشه‌های اسلام را نشان داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه با بیان اینکه هشت سال دفاع جانانه ملت ایران در برابر تجاوز دشمن بعثی موجب افتخار و غرور پایان‌ناپذیری برای ملت ایران است، ادامه داد: ملت ایران توطئه دشمنان در به زانو درآوردن خود را به فرصتی برای اثبات توانمندی‌های انقلاب اسلامی تبدیل کرد.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته مقدس شهرستان سوادکوه افزود: دفاع مقدس نشان داد که رشادت‌های رزمندگان ما موجب بیمه شدن نظام با پشتوانه مردم و وحدت نیروها را فراهم می‌آورد و هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبی انقلاب اسلامی ریخته شده است.

وی به برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس برای قدردانی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و انتقال تجربیات جوانان دیروز به جوانان امروز است.

درزی به تشکیل ستاد شهرستانی برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: کمیته‌های مختلف گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ستاد شهرستانی و نیز در ناحیه مقاومت شهرستان و حوزه‌های شهری و روستایی تشکیل شد.

این مسئول به برنامه‌های برجسته هفته دفاع مقدس در سوادکوه اشاره کرد و گفت: برگزاری دعای ندبه در سطح شهرهای زیراب، شیرگاه و پل سفید، پیاده‌روی و غبارروبی مزار شهداء، برگزاری پنج یادواره شهدا، برنامه‌های مختلف دانش‌آموزی، اعزام اکیپ بهداشت و درمان در سطح روستاها، برگزاری تجلیل از رزمندگان با عنوان «یا رسول الله» و دیدار با خانواده ایثارگران بخشی از برنامه های اجرا شده این هفته بوده است.

وی از برگزاری بیش از 50 برنامه محوری در سوادکوه خبر داد و گفت: دفاع مقدس مجموعه‌ای از افتخارات است که نصیب ملت ایران شده است.

درزی به ارزش رهبری امام راحل در دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: ایمان و معنویت و تعهد از شاخص‌های ممتاز جبهه‌های حق علیه باطل بوده است که در هیچ جنگی شاهد آن نبوده‌ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه به دشمنی‌های استکبار در برابر ایران اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: دشمن از اسلام و معنویت و ایمان ما در هراس است.

این مسئول به تربیت دینی و ارزشی جوانان اشاره و خاطرنشان کرد: شجره طیبه صالحین در پایگاه‌های مقاومت راهکار مناسبی برای آشنایی جوانان با اهداف دینی و ارزشی است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول