اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جیرفت تأکید کرد

خنثی کردن توطئه‌های دشمنان با لبیک به ندای مقام معظم رهبری

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: امروز باید با لبیک به ندای مقام معظم رهبری در راستای خنثی کردن تمام توطئه‌های دشمنان گام برداریم.

خنثی کردن توطئه‌های دشمنان با لبیک به ندای مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، علی شهدادنژاد در آیین معارفه فرمانده حوزه مقاومت اصناف شهرستان جیرفت با گرامیداشت یاد و خاطره دوران طلایی دفاع مقدس اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران استکبار با ترفندهای مختلف در صدد بود تا به نظام نوپای اسلامی آسیب برساند و در این راستا تمام حربه‌ها را به کار بست.

وی ترور شخصیت‌های مؤثر نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد تفرقه، راه‌اندازی جنگ‌های میان طوایف و قبایل، حمایت از گروهک‌های ضد انقلاب و ... را از جمله توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: با رهبری هوشمندانه امام راحل تمام این توطئه‌ها خنثی شد.

شهدادنژاد تصریح کرد: دشمنان هنگامی که موفق نشدند با این اقدامات کور به نظام اسلامی آسیب برسانند، تصمیم گرفتند جنگی تمام عیار علیه نظام جمهوری اسلامی طراحی کنند که در این راستا گزینه‌ای بهتر از صدام و دولت عراق پیدا نکردند.

وی ابراز داشت: دشمن به خیال آنکه نظام اسلامی نوپا است و ارتش منظمی ندارد، تصمیم به جنگ تحمیلی علیه ایران گرفت.

شهدادنژاد عنوان کرد: اما رزمندگان اسلام و امت قهرمان ایران با لبیک به فرمان امام خمینی (ره) دفاعی جانانه از کیان اسلامی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: رهبری متفکرانه امام راحل موجب شد تا همه مردم و احزاب با هر دین و مذهب در راستای دفاع از نظام اسلامی در صحنه حضور یابند.

شهدادنژاد بیان داشت: در دوران دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی با توجه به مشکلات عدیده‌ای که در تأمین تجهیزات نظامی و دفاعی داشت، توانست با رهبری حضرت امام خمینی (ره)، حمایت قاطع مردم و تکیه بر ایمان الهی همه این مشکلات را برطرف کند و گوشه‌ای از نیازهای دفاعی خود را در همان زمان تولید کند.

وی اذعان داشت: رمز اصلی پیروزی در هشت سال دفاع مقدس رهبری‌های امام‌گونه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و تکیه بر ایمان الهی بود که موجب شد، دشمن غاصب شکست بخورد.

شهدادنژاد با تأکید بر اینکه در وضعیت کنونی جنگ همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در این جنگ دشمنان بر خلاف جنگ سخت‌افزاری، تهاجم رسانه‌ای و نرم را علیه ما طراحی کرده‌اند.

وی تنها راه مصون ماندن نظام اسلامی از آسیب‌ها و ترفندهای مختلف را ولایت فقیه دانست و اظهار داشت:‌ امروز نیز باید با لبیک به ندای مقام معظم رهبری در راستای خنثی کردن تمام توطئه‌های دشمنان گام برداریم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول