اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شمار زیادی از دانش‏‌آموزان

همایش «همیاران پلیس» در دماوند برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش «همیاران پلیس» شهرستان دماوند با حضور جمع کثیری از دانش‏‌آموزان این شهرستان و شماری از مسئولان برگزار شد.

همایش «همیاران پلیس» در دماوند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ظهر امروز این همایش با حضور فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، رئیس پلیس راهور این شهرستان، معاون برنامه‌‏ریزی فرماندار دماوند، فرمانده پلیس‏ راه دماوند- فیروزکوه، شماری از مسئولان و جمع کثیری از همیاران نوجوان و نونهال پلیس در سالن آمفی‌‏تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری «کوثر» دماوند برگزار شد.

همایش همیاران پلیس دماوند به همت نیروی انتظامی شهرستان دماوند و پلیس راهور این شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

حضور دانش‏‌آموزان دختر و پسر با پوششی یک‌‏شکل و با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و همچنین نمادهایی منقش به علائم پلیس راهور در این همایش جلوه‏‌گر بود.

از جمله برنامه‌‏های جنبی همایش همیاران پلیس دماوند می‏توان به ارائه آخرین روش‏های آموزشی برای ارتقای سطح فرهنگ ترافیکی این شهرستان از سوی مأموران انتظامی اشاره کرد.

در خلال برگزاری این همایش، ضمن تلاوت آیاتی چند از کلام‏‌الله مجید توسط قاری دماوندی و طنین سرود جمهوری اسلامی ایران، برخی از میهمانان به ایراد سخنرانی پرداختند.

همچنین گروه سرود دانش‌‏آموزان ناشنوای شهرستان دماوند در قالب حرکات دست و از طریق زبان اشاره مقابل میهمانان به هنرنمایی پرداختند.

در پایان همایش همیاران پلیس دماوند از رانندگان نمونه، مأموران پلیس راهور فعال و گروه سرود ناشنوایان با تقدیم لوح یادبود و هدیه‌‏ای قدردانی شد.

به دلیل گستره تأثیرگذاری نسل امروز جامعه بر خانواده‌‏های ایرانی، استفاده از نوجوانان و حتی نونهالان به عنوان همیاران پلیس در توسعه فرهنگ ترافیکی در کشور ایده و طرحی هوشمندانه قلمداد می‏شود.

در حال حاضر با اجرای طرح ملی همیاران پلیس، درون خودروی هر خانواده ایرانی علاوه عوامل بازدارنده بیرونی نظیر مأموران انتظامی، دوربین‏های نظارتی و تابلو علائم راهنمایی و رانندگی، عامل قدرتمند درونی دیگری مانند فرزندان خودنمایی می‏کند.

در پایان این همایش، حضار به مقام شامخ شهدای اسلام، انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و به ویژه شهدای نیروی انتظامی ادای احترام کردند.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول