اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افضلیان رئیس دانشگاه آزاد دهدشت شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی که شامگاه امروز در دانشگاه آزاد واحد دهدشت انجام گرفت مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید این واحد دانشگاهی صورت گرفت.

افضلیان رئیس دانشگاه آزاد دهدشت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عصر امروز طی مراسمی که با حضور ریاست منطقه 16 دانشگاه آزاد، نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی، فرماندار کهگیلویه، کارکنان و اعضائ هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد دهدشت همراه بود مراسم تودیع و معارفه ریاست قدیم و جدید دانشگاه آزاد و احد دهدشت انجام گرفت.

در ابتدای این  مراسم امید نوروزی‌اصل با تقدیر از همه کسانی که در این مراسم حضور یافتند، عنوان کرد: حضور نخبگان و فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند راهگشای مسائل و مشکلات پیش روی ما در بخش‌های مختلف باشد.

معاون دانشگاه آزاد واحد دهدشت تصریح کرد: یکی از رویکردهای مثبت و تاثیرگذار ریاست منطقه 16 دانشگاه آزاد استفاده از اساتید و اعضای هیئت علمی در به دست گرفتن مسند ریاست دانشگاه‌ها می‌باشد.

نوروزی افزود: قطعا در پیش گرفتن این رویه موجب بالندگی و افزایش روحیه کار و پیشرفت در حوزه‌های مختلف دانشگاه‌ها خواهد شد.

معاون دانشگاه آزاد دهدشت بیان داشت: به نمایندگی از کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد دهدشت از تلاش‌های ریاست اسبق دانشگاه آزاد دهدشت برای اعتلای این دانشگاه تقدیر می‌کنیم و برای  ریاست جدید این واحد دانشگاهی آرزوی توفیق داریم.

در ادامه مراسم علی بیژنی با ابراز خرسندی از اینکه بخش زیادی از عمر خود را در مجامع علمی و در کنار دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها گذرانده، بیان داشت: خدمت‌گزاری در دانشگاه زادگاه خودم از بزرگترین افتخارات است.

رئیس سابق دانشگاه آزاد دهدشت با بیان این‌ که در یک سال گذشته تمام تلاش و همت خود را در راستای اعتلای دانشگاه آزاد دهدشت به کار برده، بیان داشت: در این واحد دانشگاهی کارهای خوب و مؤثری در حوزه‌های پژوهشی عمرانی انجام گرفت.

در ادامه عبدالرحمن افضلیان که به عنوان ریاست جدید دانشگاه آزاد دهدشت به جای بیژنی بر مسند ریاست این دانشگاه نشست، اظهار داشت: برای من باعث افتخار است که در این واحد دانشگاهی می‌توانم به خدمت خود ادامه دهم.

افضلیان بیان داشت: شهرستان کهگیلویه با ظرفیت‌های عظیم انسانی باید سال‌ها پیش از این دارای واحد دانشگاهی می‌شد.

وی به عمر 10 ساله دانشگاه آزاد دهدشت اشاره و تصریح کرد: یکی از امتیازات اصلی و ویژه دانشگاه آزاد دهدشت دارا بودن اساتید مستعد و کارکنان همدل است که امیدواریم بتوانیم از این امتیاز برای پیشرفت هر چه بیشتر این دانشگاه استفاده کنیم.

وی همکاری و تعامل با مدیران و دستگاه‌های شهرستان و افرایش توان و تخصص اعضاء هیئت علمی و نیز الحاق مقاطع ارشد به این واحد دانشگاهی را از برنامه های خود عنوان کرد.

به گزارش فارس، علی بیژنی رئیس سابق دانشگاه آزاد واحد دهدشت دارای دکترای جغرافیای سیاسی بود که قبل از این به مدت دو سال ریاست دانشگاه آزاد گچساران را نیز برعهده داشت و از این تاریخ به بعد به عنوان معاون فرهنگی دانشگاه آزاد واحد رودهن به کار خود ادامه خواهد داد.

عبدالرحمان افضلیان ریاست جدید دانشگاه آزاد دهدشت نیز دانشجوی دکترای الهیات دانشگاه علوم و تحقیقات واحد تهران و از اعضاء هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد دهدشت است.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول