اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان البرز:

اصناف باید حافظ ارزش‌های انقلاب باشند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: اصناف و واحدهای تجاری و صنعتی باید حافظ ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

اصناف باید حافظ ارزش‌های انقلاب باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، عباس رحمانی در نشست پلیس، امنیت و اصناف که با حضور صاحبان مشاغل و واحدهای صنفی در تالار شهر الوند برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و چشمگیر صاحبان واحدهای صنفی در جلسه و گرامیداشت هفته ناجا اظهار کرد: نقش اصناف در مقابله با تهاجم فرهنگی جامعه بسیار اهمیت دارد که می‌توان به نمونه بارز و مؤثر آن در صنف پوشاک اشاره کرد.

وی حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام را در اصناف ضروری دانست و افزود: اخلاق‌مداری در معاملات، تکریم ارباب رجوع و مشتری‌مداری، احیای امر به معروف و نهی از منکر لازمه کار اصناف است.

رحمانی تأکید کرد: اصناف باید در راستای تحقق منویات رهبری حرکت کنند و پلیس آگاهی و اطلاعات نیز در جهت حفظ جان مردم و اعتلای نظام جمهوری اسلامی تلاش کند.

وی ابراز کرد: خوشبختانه پلیس مورد اعتماد تمامی اصناف است و امید می‌رود تعامل میان آنان پررنگ‌تر و همکاری‌های پلیس با صاحبان صنعت، تجارت، ادارات، شوراهای شهر و مسئولان شهرستان افزایش یابد.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به راه‌های پیشگیری از جرم عنوان کرد: خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود در جامعه باشند تا فرزندانشان دچار آسیب‌های اجتماعی نشوند.

رحمانی افزود: بیشتر مجرمان در اظهارات خویش در زندان‌ها دلیل مشکلاتشان را از دوستی با رفقای ناباب دانسته‌اند که این موضوع نشان‌دهنده تأثیر دوست خوب یا بد در رفتارها و اعمال افراد است.

وی ادامه داد: در حوزه‌های فرهنگی و مدارس، اساتید و روحانیون باید فعالیت‌های مناسبی را در راستای پیشگیری از وقوع جرم انجام دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز در خاتمه تقویت باورهای دینی را یکی از مؤثرترین روش‌های پیشگیری در وقوع جرم معرفی کرد و گفت: تقویت ارزش‌های دینی و معرفتی و فرهنگ عاشورا از روش‌های مهم در پیشگیری از وقوع جرم است.

گفتنی است، در پایان این مراسم هدایایی از سوی اصناف به پرسنل نمونه نیروی انتظامی و اداره اماکن اهدا شد و فرماندهی انتظامی شهرستان البرز نیز از واحدهای نمونه صنفی خود تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول