اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران خبر داد

آغاز به کار گشت بازرسی اصناف ویژه بازگشایی مدارس در چناران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران گفت: تیم گشت بازرسی اصناف ویژه فروشگاه‌های عرضه لوازم‌التحریر، کیف، کفش و پوشاک از 15 شهریور در چناران آغاز به کار کرد.

آغاز به کار گشت بازرسی اصناف ویژه بازگشایی مدارس در چناران

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، احمد دانش عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون گزارش تخلفی از 20 فروشگاه عرضه لوازم‌‌التحریر و پخش کتب درسی واصل نشده است.

وی ادامه داد: شهروندانی که برای خرید به فروشگاه‌های لوازم التحریر،کیف، کفش و پوشاک می‌روند چنانچه با تخلفی مانند عدم داشت بر چسب قیمت و یا گروان‌فروشی مواجه شدند با شماره ستاد خبری 124 و یا شماره بازرسی اصناف 6229400 در طول شبانه‌روز می‌توانند تماس بگیرند.

وی اضافه کرد: در پنج ماهه گذشته 150 مورد گزارش قابل پیگیری به ستاد خبری 124 منعکس شده است.

وی خاطر نشان کرد: 550 مورد بازرسی نیز در یک ماهه گذشته از اصناف انجام شده که منجر به تشکیل پرونده تخلف برای 22 واحد به ارزش ریالی بیش از 73 میلیون ریال شده است.

در ادامه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چناران گفت: احداث سایت دائم نمایشگاهی در چناران نیازمند مشارکت اصناف و شهرداری است.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های پائیزه، بهاره، صنایع دستی افزود: استقبال کمرنگ اصناف و شهروندان به دلیل عدم برخورداری شهرستان از یک سایت دائمی نمایشگاه است.

وی اظهار کرد: احداث این سایت نمایشگاهی که چندین سال جزو پیشنهادات بوده می‌تواند امکان استفاده چند منظوره برای شهرستان در پی داشته باشد.

وی با اشاره به وجود بیش از 3 هزار واحد صنفی دارای پروانه اضافه کرد: شهرستان در مسیر عبور و مرور زائران میلیونی امام هشتم (ع) قرار دارد و باید از این فرصت برای توسعه شهرستان استفاده شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول