اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آبان‌ ماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری جشن خودکفایی 5 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد فارس

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: جشن خودکفایی 5 هزار خانوار زیر‌پوشش این نهاد مردمی در آبان‌ ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری جشن خودکفایی 5 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد فارس

سهراب روستایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با حضور مقام‌های کشوری و استانی با هدف معرفی طرح‌ها و مددجویان برتر استان در آبان‌ماه سال جاری در شیراز برپا می‌شود.

وی افزود: در سال گذشته 4 هزار خانوار مددجو خودکفا شدند و از زیرپوشش کمیته امداد استان بیرون آمدند که با تلاش‌های انجام شده این تعداد در سال جاری به رشد قابل قبولی رسیده است.

این مسئول با اشاره به اینکه مددجویان زیرپوشش کمیته امداد فارس، در زمینه خودکفاشدن از پشتیبانی این نهاد همواره برخوردار بوده‌اند، اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ه) فارس در سال گذشته با ایجاد 25 هزار فرصت شغلی مقام نخست و در مشاغل خانگی رتبه دوم خوداشتغالی را در کشور به دست آورده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس تصریح کرد: این نهاد مردمی در نظر دارد در سال جاری با ایجاد 20 هزار فرصت شغلی خدمات ارزنده‌ای را در کارنامه خود به ثبت رساند.

روستایی افزود: ارائه 200 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی و منابع امدادی، ایجاد فرصت‌های شغلی و آموزش رایگان حرفه‌آموزی از دیگر فعالیت‌های این نهاد مردمی در سال جاری بوده است.

وی از برپایی نمایشگاه گوهرتراشی مددجویان کمیته امداد از 13 تا 17 مهرماه جاری در نمایشگاه بین‌المللی فارس خبر داد و گفت: طرح آموزش گوهرتراشی و گوهرشناسی از یک ماه پیش آغاز شده است و تاکنون 24 مددجو از آموزش این طرح بهره‌مند شده‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس اضافه کرد: کاریابی، تعامل با کارفرمایان، طرح استاد شاگردی و حرفه‌آموزی دانش‌آموزان دبیرستانی از دیگر سرفصل‌های کاری کمیته امداد فارس است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول