اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کرمان:

باید به مسائل اشتغال مددجویان توجه ویژه‌ای شود

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: باید با استفاده هر چه بهتر از امکانات موجود به مسائل فرهنگی و اشتغال مددجویان توجه ویژه‌ای کرده و برای آنها اهمیت بیشتری قائل شویم.

باید به مسائل اشتغال مددجویان توجه ویژه‌ای شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد‌ در دیدار با مدیرعامل بنیاد تعاون، حرفه‌آموزی و صنایع دستی زندانیان کشور‌ گفت: توزیع امکانات و اعتبارات زندان‌ها براساس شاخص‌های استان‌ها الزامی است و انتظار می‌رود به استان‌های جرم‌خیز، اعتبارات و امکانات بیشتری اختصاص داده شود.

وی افزود: باید با استفاده هر چه بهتر از امکانات موجود به مسائل فرهنگی و اشتغال مددجویان توجه ویژه‌ای کرده و برای آنها اهمیت بیشتری قائل شویم.

موحد با بیان این که نگاه کلان کشور در مقررات و ضوابط، نگاهی اصلاحی است، نگاه اصلاحی را وظیفه ذاتی قوه قضائیه ذکر کرد و گفت: دستگاه قضائی در تمام‌ بخش‌ها باید با نگاه اصلاحی‌ تلاش کند.

دادستان کرمان تکثر زندانیان را یکی از مشکلات حوزه قضایی برشمرد و عنوان کرد: باید با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی هر چه بیشتر به افراد جامعه‌ آنها را در مسیر مستقیم هدایت کنیم و از ارتکاب بزه توسط آنها‌ جلوگیری کنیم.

وی بر نتیجه‌گرایی در اقدامات اصلاحی و تربیتی تأکید کرد و گفت: باید دید که برنامه‌های در حال اجرا در زندان‌ها‌ چقدر موجب اصلاح مددجویان شده است.

موحد‌ بیان داشت: با بررسی نتایج برنامه‌های در حال اجرا‌ می‌توان در راستای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف احتمالی آن‌ها گام برداشت.

وی اذعان داشت:‌ مدیریت خوب مدیرکل زندان‌های استان کرمان و تلاش‌های همکاران این مجموعه بسیاری از دغدغه‌های دستگاه قضائی این استان را رفع کرده است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول