اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش سمیرم:

انتخابات اولیا و مربیان نماد مشارکت مردمی در نظام تعلیم و تربیت است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و امور پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش سمیرم گفت: انتخابات اولیا و مربیان نماد مشارکت مردمی در نظام تعلیم و تربیت است.

انتخابات اولیا و مربیان نماد مشارکت مردمی در نظام تعلیم و تربیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، فضل‌الله افشاری صبح امروز در حاشیه برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس سمیرم اظهار کرد: این انتخابات به منظور تقویت همکاری و مشارکت هر چه بیشتر خانه و مدرسه همراه با نشاط والدین فراگیران برگزار می‌شود.

وی به اهمیت و نقش انتخابات انجمن اولیا و مربیان اشاره کرد و بیان کرد: یکی از مهم‌ترین نمادهای مشارکت خانواده‌ها در امر تعلیم و تربیت فرزندانشان، اهمیت‌دادن خاص به برگزاری انتخابات انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس است.

معاون توسعه و امور پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش سمیرم تصریح کرد: این انجمن‌ها با تفاهم و صمیمیت به منظور تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش آموزان برای کمک به ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزش و پرورش و گسترش ارتباط و هم‌سویی خانه و مدرسه بر طبق مقررات است.

وی اضافه کرد: انجمن اولیا و مربیان هر مدرسه هیئت منتخبی از اولیای دانش آموزان و مربیان همان مدرسه که با تفاهم و صمیمیت به منظور تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش آموزان به منظور کمک به ارتقای کیفیت فعالیت‌های آموزش و پرورش و گسترش ارتباط و همسویی خانه و مدرسه بر طبق مقررات و ضوابط انجام وظیفه می‌کند.

افشاری در این شهرستان در 135 آموزشگاه و در سه روز متوالی و برای نخستین بار در مراکز پیش‌دبستانی این انتخابات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول