اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری تجمعی اعتراض‌آمیز

مردم چهارمحال و بختیاری توهین به پیامبر (ص) را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: مردم ولایت‌مدار و مومن چهارمحال و بختیاری با برگزاری تجمعی اعتراض‌آمیز، توهین به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند.

مردم چهارمحال و بختیاری توهین به پیامبر (ص) را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مردم ولایت‌مدار و مکتبی چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در اعتراض به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام امروز به خیابان آمدند و با سر دادن شعارهای ضد استکباری و ضد استعماری خواهان اشد مجازات برای عاملان و سازندگان فیلم موهن هتک حرمت به ساحت پیامبر (ص) شدند.

مردم چهارمحال و بختیاری در حالی این اقدام فیلم‌ساز ضد دینی را محکوم کردند که تمام دین‌داران و آزادی‌خواهان دنیا از نبی مکرم اسلام (ص) به عنوان رسول رحمت و مهربانی یاد می‌کنند.

مردم مومن و ولایت‎مدار چهارمحال و بختیاری در طول مسیر راهپیمایی با سر دادن شعارهای " الله اکبر"، " لبیک یا محمد"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا "، "ما پیرو امامیم، در راه حفظ اسلام آماده قیامیم"، "اطاعت از رهبری وظیفه شرعی است، اطاعت از پیامبر وظیفه قطعی است"، " لعنت به هتاکان دین و قرآن"، "بیداری اسلامی دگر جهانی شد"، "عجل الا ظهورک نبی آسمانی"، "رژیم صهیونیستی مرگت فرا رسید"، "هتک حریم پیغمبران نشانه حماقت دشمنان" یک بار دیگر نفرت و انزجار خود را از اقدام ضد اخلاقی صهیونیست‌ها و همدستانشان نشان دادند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه اعتراض به هتاکی عواملی استکباری به ساحت مقدس پیامبر(ص) را قرائت و در پایان هر بند مردم ولایتمدار این استان با سر دادن شعار الله اکبر آن را تأیید کردند.

در بند نخست قطعنامه پایانی تظاهرات مردم چهارمحال و بختیاری در اعتراض به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر (ص) آمده است: بار دیگر ابوجهل‌ها و ابوسفیان‌ها به نگین آفرینش، پیامبر رحمت و مودت توهین کردند، دستان نفرین شده آمریکای پلید و صهیونیسم شنیع، هر روز از آستینی برون می‌آید و نمادهای انسان کامل و اسوه‌های حسنه الهی را آماج تیرهای زهرآگین خود می‌کند.

در ادامه این قطعنامه آمده است: این اهانت جنون‌آمیز حادثه بزرگی است که قلب آحاد امت اسلامی را جریحه‌دار و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان را مصیبت‌زده کرده است.

مردم چهارمحال و بختیاری در این قطعنامه با تأکید بر اینکه امروز بار دیگر فریاد محمد رسول‌الله در سرزمین‌های عربی طنین‌انداز شده است و آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل و حامیان دیکتاتور آنها را به چالشی بزرگ کشیده است، تکرار کردند: اقدام موهن، ضد انسانی و شیطانی صهیونیسم و آمریکا در ساخت و پخش فیلم اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام توسط یک صهیونیسم دین‌ستیز تبعه آمریکا، اهانت به ادیان آسمانی است که بدون شک برای ایجاد شکاف و اختلاف میان پیروان ادیان الهی و در راستای انحراف افکار عمومی از بیداری اسلامی در عالم اسلام و اسلام‌هراسی طراحی و اجرا شده است.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات با قلبی آکنده از تأسف و اندوه از توهین بی‌شرمانه به مقدس‌ترین و نورانی‌ترین چهره میان مقدسات عالم وجود، با بانگ رسای تکبیر مواضع خود را به جهانیان اعلام داشتند.

مردم چهارمحال و بختیاری سکوت خفت‌بار سران برخی کشورهای اسلامی را اسائه ادب به ساحت رسول عظیم‌الشأن اسلام دانستند و تأکید کردند: این اقدام دشمنان که در راستای اسلام‌ستیزی انجام می‎شود را مهم‌ترین عامل استمرار این اقدامات دانسته، بدون تردید تبعات این بی‌مباهاتی‌ها عذاب الهی و شرمندگی در مقابل امت اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

در ادامه این قطعنامه آمده است: اکنون که ایران اسلامی به عنوان الگوی بیداری اسلامی در جهان مطرح شده است و دشمنان بشریت با هدف خاموش کردن این نور الهی و مقابله با اسلام ناب و پیامبر عظیم‌الشأن حضرت ختمی مرتبت (ص) وارد میدان شده‌اند، بدانند همانگونه که امام راحل عظیم‌الشأن فرمودند: اگر دشمنان در مقابل دینمان بایستند ما در مقابل تمام دنیایشان خواهیم ایستاد.

ما مردم چهارمحال و بختیاری اعلام می‎نمائیم تا آخرین قطره خونمان از ارزش‌های والای مکتب الهی و پیامبر عظیم‌الشأن (ص) اسلام دفاع خواهیم کرد.

ما مردم ولایت‌مدار چهارمحال و بختیاری به تبعیت از مقام عظمای ولایت، دولت آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل را متهم ردیف اول این جنایت هولناک دانسته و اعلام می‌داریم اگر مسببان این جنایت شنیع را به اشد مجازات نرسانند، باید منتظر تداوم خشم مسلمانان جهان باشند.

ما مردم استان، انتظار داریم با توجه به اینکه ریاست سران عدم تعهد و مجمع تقریب مذاهب و مجمع بیداری اسلامی با ایران اسلامی است، مقامات مسئول جمهوری اسلامی با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در بسیج کشورهای عضو و برگزاری نشست‌های ویژه اقدامات جدی در مقابله با این‌گونه جسارت‌ها به ارزش‌های الهی، به عمل آورند.

ما مردم استان چهارمحال و بختیاری، رمز عزت و سربلندی خود را اطاعت محض از فرامین ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) دانسته و در مقابله با دشمنان خدا و پیشبرد اهداف عالیه اسلام عزیز و قرآن کریم و آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن، از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

در پایان قرائت این قطعنامه تظاهرکنندگان با سر دادن فریاد " الله اکبر" بندهای این قطعنامه ضد استکباری را تأیید کردند.

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول