اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

از برنامه‌های نشاط‌‌ آور در شهر استقبال می‌کنیم

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از برنامه‌های اجتماعی که موجب شادی و نشاط مردم شود به طور کامل حمایت می‌کنیم.

از برنامه‌های نشاط‌‌ آور در شهر استقبال می‌کنیم

سید کریم داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه از طرح‌های اجتماعی که موجب نشاط و شادابی در شهر شود حمایت می‌کنیم، اظهار کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان یکی از عنصرهای ایجاد نشاط در اصفهان است و شورای اسلامی شهر اصفهان به دلیل اینکه بتوانند طبق شعار خود یعنی ایجاد فضای شاد در شهر پیش رود از این جشنواره حمایت می‌کند.

وی در مورد حمایت مالی در جشنواره افزود: اگر دبیرخانه این جشنواره در اصفهان به طور دائم استقرار پیدا کند به طور قطع می‌تواند از حمایت کننده مالی برخوردار شود تا دیگر نیاز به حمایت ارگان‌ها برای پیشبرد کارهای خود نباشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در بخش دیگر صحبت‌های خود ادامه داد: علت اصلی افت جشنواره از دو سال اخیر تاکنون دوری هنرمندان در طی چندساله اخیر بوده که سبب شده تا نتوانند خود را با فضای جدید آشنا سازند.

وی افزود: امیدواریم در طی این جشنواره و جشنواره‌های بعدی که در اصفهان برگزار می‌شود به طور کامل به یک فضای حرفه‌ای در جشنواره دست پیدا کنیم.

داوودی با تاکید بر اینکه هدف اصلی ما در جشنواره معرفی اصفهان به جامعه بین‌الملل است، اظهار کرد: از اهداف شورا در این جشنواره ارتقای جایگاه ملی اصفهان در جوامع بین‌المللی است و قصد داریم تا دوباره جاذبه‌های این شهر فرهنگی و تاریخی را به دنیا معرفی کنیم.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول