اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعتراض به هتک حرمت رسول گرامی اسلام

تجمع بزرگ «فدائیان پیامبر اعظم» در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری تجمع بزرگ مردم قم با عنوان «فدائیان پیامبر اعظم» در اعتراض به هتک حرمت پیامبر گرامی اسلام خبر داد.

تجمع بزرگ «فدائیان پیامبر اعظم» در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم نصرت‌الله لطفی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به فیلم موهن در مورد پیامبر(ص) اظهار کرد: تجمع بزرگ مردم قم در روز چهارشنبه 20 مهر در میدان آستانه با حضور اقشار و گروه‌های مختلف مردم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این تجمع اقشار و گروه‌های مختلف مردم قم اعتراض خود را نسبت به حرکت هتاکانه علیه پیامبر گرامی اسلام(ص) اعلام خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اینکه مسیر خاصی برای راهپیمایی در نظر گرفته نشده خاطر نشان کرد: عموم مردم اعتراض خود را با تجمع در میدان آستانه نشان داده و اقشار مختلف نیز با اعلام مسیرهای مشخص شکوه پیرامون محل تجمع را حفظ خواهند کرد.

وی با تاکید بر ضرورت حضور پررنگ اقشار در این تجمع اظهار کرد: اقشار با انتخاب مسیرها و یا مکان‌های خاص تجمع وحدت خود را در این عرصه حفظ ‌کنند.

لطفی عنوان داشت: اعتراضات در زمینه توهین به پیامبر گرامی اسلام(ص) از همان روزهای نخست شروع این حرکت گستاخانه آغاز شد.

وی گفت: در کشور ما نیز از همان آغاز حرکت‌های اعتراض‌آمیز بسیاری صورت گرفت اما پس از مدتی یک خاموشی در این زمینه حکمفرما شد که این سکوت با انتظاری که جهان از کشور ما دارد، در تعارض است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با بیان شروع دوباره موج‌های اعتراضی در این زمینه اظهار کرد: استان قم باید در این زمینه پیشرو باشد تا توقعات دیگر استان‌ها پاسخ داده شود.

وی بیان کرد: باید برای ادامه این حرکت و انعکاس خشم ملت ایران برنامه‌ریزی کرد و برگزاری این تجمع یکی از بهترین اقدامات در این زمینه است.

لطفی مناسبت 13 آبان را از دیگر مناسبت‌های پیش رو ذکر کرد و گفت: این روز در سال‌های اخیر با چهره‌ای متفاوت گرامی ‌‌داشته شده است.

وی با اشاره به اینکه 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است، خاطر نشان کرد: در این روز باید انزجار از استکبار جهانی در تمام اقشار به بروز و ظهور برسد نه اینکه تنها دانش‌آموزان مورد توجه قرار گیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم ادامه داد: با توجه به اینکه 13 آبان امسال با عید غدیر هم‌زمان شده است، امسال 12 آبان تظاهرات علیه استکبار جهانی برگزار خواهد شد.

وی ابراز داشت: مردم قم در این روز همراه با سراسر کشور پس از نماز جمعه انزجار خود را از استکبار جهانی و طرح‌ها و توطئه‌های آن اعلام خواهند کرد.

لطفی با بیان اهمیت این روز اظهار کرد: امسال روز مبارزه با استکبار جهانی در کشور جلوه دیگری دارد.

وی با اشاره به تحریم‌ها و تهدیدهای آمریکا علیه کشورمان خاطر نشان کرد: مردم با حضور گسترده‌تر در راهپیمایی امسال ثابت می‌کنند این تهدیدها و تحریم‌ها اثری بر ملت ایران نگذاشته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: باید تمام نهادها تلاش کنند تا در این روز تمام اقشار به صحنه آمده و 13 آبان تنها به قشر دانش‌آموز منحصر نشود.

وی با اشاره به ضرورت نظم و هماهنگی در برگزاری راهپیمایی‌ها عنوان کرد: باید این موضوع مورد توجه تمام مسئولان دستگاه‌ها قرار گیرد.

لطفی بیان داشت: راهپیمایی مردم قم باید طوری برگزار شود که الگوی تمام استان‌های کشور باشد.

وی ادامه داد: استان قم باید در برگزاری تجمعات اعتراض‌آمیز در زمینه توهین به پیامبر(ص) پیشرو استان‌های کشور باشد چرا که این استان مورد توجه تمام کشورهای اسلامی و تمام جهان است.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول